دانلود المپیک ریو 2016 – معرفی برنامه های مخصوص المپیک 2016 برزیل برای اندروید

دانلود المپیک ریو 2016 - معرفی اپلیکیشن های مخصوص المپیک 2016 برزیل برای اندروید

 

دانلود المپیک ریو 2016 برای اندروید

| معرفی اپلیکیشن های مخصوص المپیک 2016 برزیل برای اندروید |

 

المپیک ریو 2016 نیز فرا رسید ! همزمان با فرا رسیدن تب و تاب داغ دنیای مسابقات ورزشی در شهر ریوی کشور برزیل ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، تصمیم گرفته ایم مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها را در این زمینه به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی معرفی کنیم. المپیک تابستانی 2016 که با نام رسمی «بازی های المپیاد سی و یکم» شناخته می شود از 15 تا 31 مرداد ماه 1395 در شهر ریو دوژانیرو در کشور برزیل برگزار می شود. اگر شما نیز از علاقه مندان به رشته های ورزشی موجود در این رقابت ها هستید و دوست دارید از تمامی اخبار ، رویدادها ، حواشی ، نتایج ، برنامه تورنمنت ها و … مطلع شوید ، ما به شما پیشنهاد ویژه ای می دهیم.

در این رقابت ها که با حضور قهرمانان و دلاوری از میهن عزیزمان ایران در رشته هایی همچون تیراندازی با کمان ، بدمینتون ، وزنه برداری ، کشتی ، تنیس روی میز ، جودو ، والیبال ، واترپلو و … برگذار می گردد ، امسال تب و تاب بسیار متفاوتی را تجربه می کند. از آنجا که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران پس از چند دهه ناکامی بالاخره در جمع تیم های مدعی قهرمانی جهان به این رقابت ها راه پیدا کرده است ، یک افتخار بزرگ به حساب می آید. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و انتخاب اپلیکیشن دلخواه و مورد نظرتان ، همواره از جدیدترین رویدادها و نتایج مسابقات مطلع شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار المپیک ریو 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود Rio 2016 5.0.2

اپلیکیشن رسمی رقابت های جهانی ریو 2016 ؛ این بار شما نیز همگام با مسابقات پیش بروید و از برنامه رقابت ها ، نتایج ، اخبار ، حواشی و … در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاع کسب کنید. جدیدترین نسخه از اپلیکیشن ریو 2016 ، جامع ترین اطلاعات را از مدال آوران ، ورزش کاران ، برنامه مسابقات ، نقشه ها و راهنمای کامل برای تماشاگران در شهری ریو دوژانیرو را در اختیارتان قرار می دهد. اگر شما نیز از طرفداران رقابت های نفس گیر المپیک هست ، این اپلیکیشن رسمی مخصوص شماست ! یک تجربه حرفه ای ، نزدیک و بسیار حرفه ای را با نرم افزار  Rio 2016 در گوشی اندرویدی خود تجربه کرده و در هر زمان به اطلاعاتی جامع و کامل از برنامه مسابقات ، جدول گروه بندی و .. دسترسی پیدا کنید.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rio 20161 Rio 20162 Rio 20163 Rio 20164

 

دانلود Brazil 2016 Games 2.2

اپلیکیشن جامع و قدرتمند المپیک 2016 ریو ، ساخته شده توسط CLMobile یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارها برای دنبال کردن رقابت های نفس گیر المپیک 2016 ریوی برزیل است. هدف از توسعه این نرم افزار ، اطلاع رسانی کامل و جامع به کاربر از رویدادهای مسابقات ، برنامه ها ، مدال آوران ، زمان بندی مسابقات ، جداول قهرمانی و … است. این نرم افزار دارای ویژگی هایی غنی همچون موارد زیر است :

– مدال آوران در المپیک ریوی 2016

– زمان بندی کامل مسابقات

– اخبار جدید و رویدادها در طی مسابقات المپیک تابستانی ریوی برزیل

– نمایش اخبار و مطالبی جذاب از المپیک های قبل

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Brazil 2016 Games1 Brazil 2016 Games2 Brazil 2016 Games3 Brazil 2016 Games4

 

دانلود خبر المپیک 2016 (فارسی) نسخه 1.1.6

خبر المپیک 2016 ، یک رسانه جامع ورزشی ، به منظور اطلاع رسانی پیرامون مسابقات و رقابت های المپیک 2016 به زبان فارسی در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. شما از طرفداران کدام یک از رشته های ورزشی هستید؟ والیبال؟ وزنه برداری؟ کشتی آزاد یا فرنگی؟ مهم نیست ! خبر المپیک مخصوص شما دوست داران المپیک است ، به کمک این اپلیکیشن می توانید به جدیدترین خبرها به صورت لحظه ای مطلع شوید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– نمایش لحظه ای جدیدترین اخبار از رشته های مختلف ورزشی

– مشاهده اخبار و تصاویر تیم ها در رشته های گوناگون

– امکان مطالعه متن کامل اخبار

– نمایش نتایج مسابقات

– امکان دنبال کردن اخبار مورد علاقه و دریافت ناتیفیکیشن برای آنان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AkhbarRio20161 AkhbarRio20162 AkhbarRio20163 AkhbarRio20164

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 6 + 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR