آموزش تغییر فونت پیش فرض در ورد؛ چگونه می‌توان فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در Microsoft Word تغییر داد؟

آموزش تغییر فونت پیش فرض در ورد؛ چگونه می‌توان فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در Microsoft Word تغییر داد؟

 

آموزش تغییر فونت پیش فرض در ورد

| چگونه می‌توان فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در Microsoft Word تغییر داد؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، فونت پیش‌فرض را در مایکروسافت ورد تغییر دهید. مایکروسافت ورد یکی از معروفترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای واژه‌پرداز است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این برنامه در زمینه‌های مختلفی از جمله ایجاد و ویرایش اسناد متنی، طراحی فرمت‌بندی شده، ایجاد جداول، وارد کردن تصاویر و نمودارها، انجام محاسبات اولیه و بسیاری از وظایف دیگر مرتبط با واژه‌پردازی استفاده می‌شود. ورد به عنوان یک ابزار کامل و چندمنظوره مورد توجه بسیاری از کاربران و محیط‌های کاری قرار گرفته است.

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با نرم‌افزار مایکروسافت ورد مواجه شده‌اند، مربوط به این است که هر بار که یک متن جدید را شروع می‌کنند، باید فونت مورد نظر خود را انتخاب کنند. به عبارت دیگر، ورد به‌طور پیش‌فرض از یک فونت استفاده می‌کند و کاربر باید هربار فونت را در آغاز کار عوض کند. در این مطلب، با شما هستیم تا بتوانید فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در نرم افزار ورد تغییر دهید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1- وارد برنامه ورد شده و از سربرگ Home، قسمت فونت بر روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید. (به جای این کار می‌توانید از شرتکات Ctrl + D هم استفاده کنید.)

ChangeDefaultFont1 300x158 - آموزش تغییر فونت پیش فرض در ورد؛ چگونه می‌توان فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در Microsoft Word تغییر داد؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- در پنجره باز شده، دو بخش وجود دارد که باید فونت پیش‌فرض خود را در آن انتخاب کنید.

Latin Fonts: فونت پیش‌فرض انگلیسی را در این قسمت انتخاب کنید.
Complex font: فونت پیش‌فرض فارسی را در این قسمت انتخاب کنید.

ChangeDefaultFont2 300x158 - آموزش تغییر فونت پیش فرض در ورد؛ چگونه می‌توان فونت پیش‌فرض فارسی و انگلیسی را در Microsoft Word تغییر داد؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR