دانلود بازی Aarklash Legacy 2013 برای PC

دانلود بازی Aarklash Legacy 2013 برای PC

 

دانلود بازی Aarklash Legacy 2013 برای PC

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

 

Aarklash Legacy عنوان یکی از زیبا ترین و جذاب ترین بازی های استراتژیک حماسی می باشد که به تازگی و در سپتامبر 2013 توسط شرکت بزرگ Bohemia Interactive تولید شده است . بازی Aarklash Legacy 2013 با تمامی بازی های استراتژیکی که تا کنون تجربه کرده اید تفاوت دارد ! چرا که در آن شما شاهد گرافیک فوق العاده هستید که تا به حال در کمتر بازی در این سبک دیده شده است ، همچنین گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان بسیار زیبا و حماسی بازی ، شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد ، بدون آنکه متوجه گذر زمان شوید .

در بازی Aarklash Legacy شما کنترل 4 شخصیت متفاوت را بر عهده دارید که هر کدام از آنها داری قدرت های متفاوت هستند ، ولی تمامی آنها برای یک هدف به میدان آمده اند ، و آن هم به پایان رسانیدن تاریکی های سرزمین Alahan می باشد . داستان زیبای بازی Aarklash Legacy از آنجا شروع می شود که نجوایی وحشت ناکی به گوش میرسد و شما به عالم برزخ منتقل می شوند ! حال باید برای نجات جان خود و سرزمین های آلاهان ، دست به مبارزه با دشمنان بزنید .

طبق معمول بازی های استراتژیک ، باید از تمامی قدرت ها و نیرو های خود به خوبی استفاده کنید چرا که طیف عظیمی از ابزار های جنگی در اختیار شما قرار گرفته است و پیروزی در نبردی بزرگ ، به توانایی و مهارت شما بستگی دارد . در آخر باید اضافه کنیم که ، اگر از دوست داران بازی های استراتژیک و حماسی می باشید ، پیشنهاد میکنیم دانلود بازی Aarklash Legacy 2013 برای کامپیوتر را از دست ندهید .

 

 

 

Screen204

Aarklash1-pc-games

aarklash_legacy_3

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Aarklash Legacy:

OS: Windows 7 / Vista / XP PC (32 ou 64 bit)
Processor: AMD/intel dual-core running at 1,8 GHz (AMD Athlon II and Intel Core2Duo are the oldest CPU architectures recommended)
Memory: 1,5 Go for windows XP / 2 Go for Vista, Seven or 8 GB RAM
Graphics: Integrated or mobile graphic card, with at least 256MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 9.0c and Shader Model 4.0 support. ATI/AMD Radeon 3800 series and above and NVIDIA GeForce 8600 series are minimum required graphic cards
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 1.55 گیگا بایت

دانلود لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR