دانلود USB Guardian 4.6.0 + Portable – نرم افزار حذف ویروس های USB

دانلود USB Guardian 4.0 Final - نرم افزار حذف ویروس های USB

 

دانلود USB Guardian

برنامه حذف ویروس های فلش مموری

 

USB Guardian 4.6.0 + Portable آنتی ویروسی قدرتمند و بسیار عالی حذف ویروس های USB برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما هم از آن دسته از افردادی هستید که روزانه فلش های بسیاری را به سیستم خود وصل میکند و نگران این هستید که آیا این فلش ویروسی است یا نه؟ باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که نرم افزار USB Guardian این مشکل را حل کرده و شما به راحتی میتوانید هر چند تا فلش که دلتان میخواهد را بدون نگرانی ویروسی شدن, به سیستم وصل کنید و از کارتان لذت ببرید.

نرم افزار USB Guardian میتواند از ورود ویروسها و کرم هایی که از طریق USB ها, نظیر Conficker به کامپیوتر جلوگیری کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان است. این نرم افزار همواره در پس زمینه ویندوز در حال اجرا است و اگر ویروسی بخواهد از طریق فلش مموری وارد شود را شناسایی کرده و پاک میکند. حالا به وسیله ی نرم افزار میتوانید فایل های خود را به راحتی از کامپیوتر به USB به اشتراک بگذارید. پس اگر از دوست دارید فلش مموری خودتان را از هر ویروسی به خوبی پاکسازی کنید هم اکنون می توانید نرم افزار USB Guardian را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Guardian :

– شناسایی انواع ویروس ها ، کرم ها و بدافزارها

– قابلیت پاک سازی فلش دیسک از ابزار مخرب

– به روز بودن و شناسایی ویروس های مخرب رایج

– حفظ کامل امنیت فلش دیسک ها

– پشتیبانی از حافظه های قابل حمل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR