دانلود بازی Drag Racing 2.0.43 – مسابقه شتاب اتومبیل برای اندروید + نسخه مود

دانلود بازی Drag Racing 1.7.67 - مسابقه شتاب اتومبیل برای اندروید + نسخه مود

 

دانلود بازی Drag Racing برای اندروید

| بازی مسابقه شتاب اتومبیل برای اندروید + نسخه مود |

 

Drag Racing 2.0.43 چالشی جذاب مخصوص طرفداران سری بازی های اتومبیل رانی در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اتومبیل خود را از میان 50 مدل فوق العاده از برندهای معتبر تولید کننده صنعت خودروسازی انتخاب کرده و از ویژگی های شخصی سازی بسیار آنان لذت ببرید. آیا شما نیز از دیدن خودروهایی با موتوری با قدرت بالاتر از 1000HP لذت می برید؟ چطور است که خودروهای خود را از Skyline GT-R ، 69′ Mustang و یا مدل جدید BMW M4 انتخاب کنید؟ فرقی نمی کند ، مهم مهارت شماست ؛ پس هرچه سریع تر اتومبیل رویایی خود را خریداری کنید و در رقابت های چالش بر انگیز بالاترین شتاب اتومبیل ها شرکت کنید.

نکته مهم در مورد این بازی ، اتومبیل رانی در یک مسیر مستقیم و بدون پیچ و خم است ؛ تنها دلیل این ویژگی ، آزمایش شتاب خودروها است. باید دید کدام یک از خودروها در یک زمان مشخص ، به مقداری معین از سرعت می رسند. با آغاز مسابقه ، بخشی از مسیر را پیش ببرید و در ادامه راه برای بالا بردن شتاب ، از انرژی نیتروژن استفاده کنید ، البته مد نظر داشته باشید که خیلی زود آن را استفاده نکنید ؛ چرا که مقدار محدودی از آن در دسترس است. هم اکنون می توانید بازی Drag Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drag Racing :

– دارا بودن بیش از 50 اتومبیل منحصر به فرد و لایسنز شده

– امکان تجربه لذت تغییر دنده اتومبیل به صورت دستی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه هدایت اتومبیل و شیوه صحیح شتاب‌گیری

– امکان تجربه بازی با دوستان

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی واقع‌گرایانه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drag Racing1 Drag Racing2 Drag Racing3 Drag Racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR