دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید

دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید

 

دانلود همراه بانک صادرات / سامانه صاپ برای اندروید

| دسترسی به کلیه خدمات غیرحضوری بانک صادرات از طریق تللفن همراه |

 

همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 دو سرویس محبوب و پرکاربر بانک صادرات ایران است که در شبانه‌روز، شمار بسیار زیادی از کاربران در حال استفاده از امکانات متعدد آن هستند. شبکه اینترنت و ورود آن به زندگی روزمره ما، بسیاری از امور را برایمان ساده‌سازی کرد. ثبت‌نام کتب مدارس، ثبت نام کارت سوخت، ثبت‌نام کنکور، امور مربوط به بیمه و … از جمله کارهایی هستند که در صورت نبود شبکه اینترنت، برای انجام آن‌ها زمان و هزینه بسیاری نیاز بود. یکی از مهم‌ترین مزایای شبکه اینترنت، ارائه خدمات غیرحضوری بانک‌ها به مشتریان بود. بانک صادرات نیز همانند دیگر بانک‌ها در ایران، خدمات متعددی را به دارندگان حساب ارائه می‌کند که تقریبا دسترسی به همه این امکانات به صورت غیرحضوری نیز میسر هستند.

با استفاده از اپلیکیشن فوق‌العاده همراه بانک صادرات، شما مشترکین و دارندگان حساب در شعب بانک صادرات می‌توانید تمامی کارهای بانکی خود را در هر جا و هر زمان با تلفن همراه خود به انجام برسانید. حساب‌های چک، ارزی و ریالی بانک صادرات خود را در هر زمان و در هر جای ایران تنها با دارا بودن ارتباط اینترنتی به انجام برسانید! برخلاف گذشته، دیگر لازم نیست برای انجام این کارها به شعب بانک مراجعه کنید؛ زیرا که تمامی امور مورد نظر شما از قبیل دسترسی به مانده حساب، انتقال وجه (کارت به کارت/درون بانکی)، پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ (سیم‌کارت/اینترنت)، صورت‌حساب ارزی/ریالی، گزارش تراکنش‌ها، خدمات گردشگری، خدمات پس از فروش خودرویی و … از طریق تلفن همراه قابل انجام هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار همراه بانک صادرات و صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار همراه بانک صادرات :

– انتقال وجه، مشاهده‌ی صورت‌ و مانده‌حساب، خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی

– انتقال وجه درون‌بانکی بدون محدودیت، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌ی پایا، انتقال وجه ارزیِ هم‌نام بین بانکی

– انتقال کارت به کارت شتابی و غیر شتابی

– پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی و همچنین امکان پرداخت قبوض از طُرق مختلف

– تعیین تاریخ سررسیدها و استعلام وضعیت چک‌های صادره

– امکان ارتباط از طریق بستر پیامک و اینترنت

– اطلاع از تراکنش‌ حساب‌ها و انواع سپهر کارت‌ها، گزارش تراکنش مربوط به تسهیلات، حساب‌های ارزی

 

صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) چیست؟ بانک صادرات به منظور رفاه حال مشتریان خود، اقدام به تولید و معرفی نرم افزاری کاملا جدید موسوم به صاپ کرده که امکانات پرکاربرد مبتنی بر کارت‌های بانکی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تنها کافی‌ست که آخرین نسخه از این نرم افزار را نصب و پس از ثبت‌نام به حساب کاربری خود وارد شوید. سامانه صاپ، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از مبدأ کارت بانک صادرات خود به دیگر کارت‌ها انتقال وجه انجام دهید. همه این خدمات، بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک صادرات و تنها با دارا بودن رمز دوم کارت بانکی شما میسر است.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sapp1 88x150 - دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید Sapp2 88x150 - دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید Sapp3 88x150 - دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید Sapp4 88x150 - دانلود همراه بانک صادرات 1.2 / صاپ (پرداخت بانک صادرات ایران) 1.08.08 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 + 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR