دانلود Deep Freeze 8.71.020.5734 Enterprise/Standard/Server – نرم افزار فریز کردن ویندوز

دانلود Deep Freeze Enterprise 8.20.220.4750 + Server - نرم افزار فریز کردن ویندوز

 

دانلود Deep Freeze

| نرم افزار فریز کردن ویندوز |

 

Deep Freeze Server Enterprise 8.60.220.5582 + Enterprise 8.57.220.5544 + Standard 8.71.020.5734 حتما برای شما هم پیش آماده که دوستان و یا آشنایانتان ناخواسته و یا به اشتباه بر روی سیستم خانگی و یا کامپیوتر محل کارتان چیزی را نصب و یا حذف کرده باشند و این کار شمارا به دردسر بیندازد . و یا اینکه فلش و یا مموری خاصی را به دستگاه خود وصل کرده باشید و بعد از اتصال ، سیستم شما دریایی از ویروس ها را در خود ببیند

راه حل بسیار ساده است ! باید کاری کنید که همه ی تغییرات و تنظیمات و برنامه های نصب شده کاملا در کنترل شما باشند . این کار را فریز برای شما انجام خواهد داد . پس با ما همراه شوید تا با نرم افزار جالب و کاربردی فریز آشنا شوید . فریز تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک بار Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند . مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند، فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه مشکلات پیش آماده از بین بروند و سیستم به حالت اولیه باز گردد .

 

جالب است بدانید که برای استفاده از نرم افزار Deep Freeze شما احتیاج به هیچ نوع تخصصی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است . شگفتیهای این برنامه تمامی ندارد ! حتی اگر ویندوز شما پاک هم بشود ! میتوانید آن را با یک ریستارت ساده نجات دهید . با این برنامه امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ویروس ها ، جاسوس ها ، کرم های اینترنتی ، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری و … را تجربه کنید . در آخر باید اضافه کنم که این برنامه قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و … می باشد .  شما هم اکنون می توانید نرم افزار Deep Freeze دیپ فریز رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Deep Freeze :

–    غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری
–    تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
–    زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
–    تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز
–    ایجاد درایو مجازی
–    تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی
–    تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
و …

 



مهرگان آی‌تی


Deep Freeze instantly protects and preserves baseline computer configurations. No matter what changes a user makes to a workstation, simply restart to eradicate all changes and reset the computer to its original state – right down to the last byte.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–     قبل از نصب برنامه ها و یا بازی ها روی سیستم و یا نوشتن اطلاعات روی درایوهایی كه Freeze شده اند حتما نرم افزار Deep Freeze را غیرفعال كنید در غیر این صورت بعد از Restart همه اطلاعات پاک خواهند شد!
–     سعی کنید برنامه ها و بازی های خود را در محیطی نصب کنید که Freeze نشده باشد در غیر این صورت هر تغییری از قبیل save game و یا تغییرات در یاهو مسنجر ( Message Archive ) و … بعد از Restart پاک خواهند شد!
–    قبل از اینکه سیستم خود را برای تغییر ویندوز فرمت کنید حتماً نرم افزار Deep Freeze را پاک کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12/60/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR