دانلود Intel Rapid Storage Technology (RST) 17.9.0.1007 – بهبود عملکرد هارد دیسک

دانلود Intel Rapid Storage Technology (RST) 16.5.1.1030 - بهبود عملکرد دیسک سخت

 

دانلود Intel Rapid Storage Technology

| بهبود عملکرد هارد دیسک |

 

Intel Rapid Storage Technology (RST) 17.9.0.1007 نام نرم افزاری رسمی و جدید از کمپانی اینتل (Intel) به منظور بهبود عملکرد هارد دیسک سخت، کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر حافظه‌های ذخیره‌سازی در سیستم است. شرکت اینتل با ارائه این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند، امکان مدیریت دیسک‌های سخت در سیستم‌های دسکتاپ و قابل حمل را به شکل ساده‌تری برای کاربران فراهم ساخته است. این نرم افزار، مخصوص سیستم‌هایی است که هارد دیسک آنان ساخت شرکت اینتل بوده و از مهم‌ترین امکانات آن، می‌توان به بهبود عملکرد سیستم‌هایی با چندین دیسک سخت اشاره کرد.

این نرم افزار پس از نصب بر روی سیستم‌های کامپیوتری، عملکرد دیسک سخت در آنان را بهبود می‌بخشد و با کاهش دادن مصرف انرژی، عمر حافظه‌های سیستم را نیز بهینه‌سازی می‌کند. علاوه بر این‌ها، با نصب نرم افزار مذکور سرعت بارگذاری سیستم‌عامل نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده و همچنین دسترسی به فایل‌ها نیز در زمان کوتاه‌تری صورت خواهد پذیرفت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Intel Rapid Storage Technology (RST) را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Rapid Storage Technology (RST) :

– امکان بهینه‌سازی عملکرد دیسک سخت در انواع سیستم‌های دسکتاپ، لپ‌ تاپ و سرور

– سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

– پشتیبانی از انواع هارد دیسک‌های ساخت شرکت اینتل

– بهبود عملکرد دیسک سخت و ارتقای سرعت دسترسی به فایل‌ها

– افزایش عمر دیسک سخت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Intel Rapid Storage Technology.cover1  300x209 - دانلود Intel Rapid Storage Technology (RST) 17.9.0.1007 - بهبود عملکرد هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR