دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall 23.0.220 x64 – فایروال قدرتمند ویندوز

دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall 20.0.900 - فایروال قدرتمند ویندوز

 

دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall

| فایروال قدرتمند ویندوز |

 

NETGATE FortKnox Personal Firewall 23.0.220 x64 نام یک نرم افزار فایروال جدید و قدرتمند، مخصوص سیستم‌عامل ویندوز است. امنیت یک سیستم کامپیوتری، چیزی‌ است که باید به عنوان مسئله‌ای جدی مورد توجه قرار گیرد. مخصوصا اگر در این سیستم کامپیوتری، داده‌هایی مهم و محرمانه را نگهداری می‌کنید، کوچک‌ترین بی احتیاطی می‌تواند ضرر سنگینی را بر شما تحمیل کند. نرم افزارهای فایروال، از دسته ابزارهایی هستند که می‌توانند ترافیک اپلیکیشن‌های موجود بر روی سیستم را کنترل کرده و آنان را به خوبی زیر نظر بگیرند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، یکی از بهترین فایروال‌های موجود است که می‌تواند به طور دائم ترافیک شبکه را کنترل کند و از دزدی اطلاعات کاربر و یا تهدیدات امنیتی جلوگیری به عمل آورد. از این جهت اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت حفاظت دائم از سیستم‌ کامپیوتری خود در برابر فعالیت‌های مخرب ویروس‌ها در اینترنت هستید، به شما توصیه می‌کنیم این فایروال قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall :

– قابلیت محافظت از سیستم در برابر تهدیدات داخلی و خارجی

– قابلیت ثبت مشخصات ترافیک و پکت‌های شبکه

– سیستم یکپارچه جلوگیری از نفوذ‌های امنیتی

– قابلیت مشاهده دقیق کانشکن‌های سیستم

– دارا بودن آپشن‌های پیشرفته برای کاربران حرفه‌ای

– دارا بودن رابط کاربری زیبا

– دارا بودن امکان مسدودسازی تبلیغات مزاحم

– امکان بلاک کردن کوکی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR