دانلود Yale 1.24 – نرم افزار نظارت و مانیتور کردن پهنای باند اینترنت

دانلود Yale 1.24 - نرم افزار نظارت و مانیتور کردن پهنای باند اینترنت

 

دانلود Yale

| نرم افزار نظارت و مانیتور کردن پهنای باند اینترنت |

 

Yale 1.24 نام یک ابزار جدید، رایگان و کم‌حجم به منظور مشاهده‌ی وضعیت مصرف اینترنت توسط اپلیکیشن‌های مختلف ویندوزی است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به طور خاص، بر روی مصرف اینترنت اپلیکیشن‌های مختلف در سیستم نظارت داشته و از این طریق، مصرف پهنای باند خود را مدیریت کنید. سناریوهای مختلفی وجود دارد که در آن، چند اپ مختلف به طور همزمان به اینترنت دسترسی داشته و حجم دیتای شما را مصرف می کنند. در برخی مواقع، بسیار مهم است که شما از وضعیت مصرف اینترنت توسط اپلیکیشن‌های مختلف اطلاعاتی جامع‌تر در اختیار داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرد‌ه‌ایم که به شکل دقیق‌تری بتوانید مصرف اینترنت را در سیستم کنترل کنید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که کاربر را قادر می‌سازد تا طی چند کلیک ساده بتواند کار با آن را آغاز کند. کاربر می‌تواند این اپلیکیشن‌ را بعد از اجرا از بخش System tray بالا آورده و به امکانات آن دسترسی پیدا کند. با این نرم افزار شما می‌توانید کلیه Network Adapterهای موجود در سیستم را کنترل کرده و وضعیت مصرف دیتای اینترنت در هریک را به شکل دقیق نظارت کنید. این برنامه، میزان مصرف دیتای اینترنت توسط هر اپلیکیشن را به شکل مجزا به شما نمایش می‌دهد که بتوانید از این اطلاعات آماری برای مدیریت بهتر فعالیت‌های آنلاین خود در فضای اینترنت استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Yale را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Yale :

– امکان مانیتور یا نظارت مصرف اینترنت

– توانایی مشاهده مصرف دقیق دیتای اینترنت توسط اپلیکیشن‌های مختلف

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– توانایی مشاهده وضعیت منابع سخت افزاری سیستم در هنگام کار با اپ‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Yale.cover1  300x115 - دانلود Yale 1.24 - نرم افزار نظارت و مانیتور کردن پهنای باند اینترنت Yale.cover2  300x256 - دانلود Yale 1.24 - نرم افزار نظارت و مانیتور کردن پهنای باند اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 330 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR