دانلود FixIt 1.13.5 – نرم افزار عیب‌یابی و ترمیم مشکلات ویندوز

دانلود FixIt 1.13.5 - نرم افزار عیب‌یابی و ترمیم مشکلات ویندوز

 

دانلود FixIt

| نرم افزار عیب‌یابی و ترمیم مشکلات ویندوز |

 

FixIt 1.13.5 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که با هدف عیب‌یابی، پاک‌سازی و ترمیم مشکلات ویندوز طراحی شده و با استفاده از آن، کاربر می‌تواند بسیاری از ارور و مشکلات‌های پرتکرار کاربران در این سیستم‌عامل را برطرف کند. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به مجموعه‌ای از اسکریپت‌های کاربردی و مفید برای ترمیم مشکلات سیستمی دسترسی داشته و در هر زمان از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

این برنامه، کالکشنی از اسکریپت‌های ساده و در عین حال کاربردی برای ویندوز است که می‌توانید از آن‌ها برای عیب‌یابی و ترمیم مشکلات سیستم استفاده کنید. این برنامه، برخلاف دیگر روش‌های رایج به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سرعت هرگونه مشکل سیستمی را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و کاربر با یک دبل کلیک ساده می‌توانید این برنامه را در پوشه سیستمی ویندوز نصب کند و از طریق شرتکات مخصوص در دسکتاپ به آن دسترسی داشته باشد. محیط گرافیکی این ابزار به برنامه‌های خط فرمان شباهت دارد و کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود، هریک از دستورات موجود را انتخاب کرده و فرمان مورد نظر را اجرا نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FixIt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FixIt :

– امکان ترمیم ساده و سریع ویندوز

– دارا بودن ابزارهای پاک‌سازی سیستم

– امکان چک فایل‌های سیستمی، تبدیل MBR Disk به GPT

– امکانات کاربردی برای بروزرسانی سیستم

– امکان نمایش پسورد WiFi

– نمایش اطلاعات سیستمی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

FixIt.cover1  300x157 - دانلود FixIt 1.13.5 - نرم افزار عیب‌یابی و ترمیم مشکلات ویندوز FixIt.cover2  300x157 - دانلود FixIt 1.13.5 - نرم افزار عیب‌یابی و ترمیم مشکلات ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR