دانلود Logitech G HUB 2022.8.2942.0 – بهبود تجربه بازی‌های کامپیوتری با تجهیزات لاجیتک

دانلود Logitech G HUB 2022.8.2942.0 - بهبود تجربه بازی‌های کامپیوتری با تجهیزات لاجیتک

 

دانلود Logitech G HUB

| بهبود تجربه بازی‌های کامپیوتری با تجهیزات لاجیتک |

 

Logitech G HUB 2022.8.2942.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و حرفه‌ای در زمینه‌ی تجربه بهتر بازی‌های کامپیوتری است که به کمک آن شما می‌توانید در حین استفاده از تجهیزات ساخت شرکت لاجیتک در انجام بازی‌ها، تجربه‌ی بهتر و جذاب‌تری داشته باشید. در توضیحات این برنامه آمده که با استفاده از امکانات در دسترس قرار گرفته، شما می‌توانید تجربه بازی‌های خود را از نو تعریف کنید. جی‌هاب به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید پروفایل و یا تنظیمات دلخواه خود را ایجاد، ذخیره و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

لاجیتک جی‌هاب، یک کنترل‌کننده‌ی بصری و کارآمد برای تجهیزات لاجیتک و مورد علاقه‌ی شماست. همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که استفاده از تجهیزات جانبی باکیفیت، تا چه اندازه می‌تواند در لذت بردن از بازی‌های کامپیوتری و ماجراجویی در آن‌ها جذاب و هیجان‌انگیز باشد. عمدتا، تجهیزاتی مثل هدست، صفحه کلید و موس اگر که توسط شرکت‌های مطرح و پیشرو در حوزه‌ی تولید این محصولات برای تجربه بازی‌های کامپیوتری ساخته شده باشند، از محبوبیت و جذابیت بیشتری هم برخوردار می‌شوند. لاجیتک جی هاب، یک ابزار قدرتمند با رابط کاربری ساده‌تر، مدرن‌تر و زیباتر است که با استفاده از آن شما می‌توانید تجهیزات لاجیتک در سیستم خود را سریعا شناسایی و تنظیمات آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Logitech G HUB را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Logitech G HUB :

– امکان ساخت پروفایل رای بازی‌ها (با قابلیت دانلود و به‌اشتراک‌گذاری)

– امکان کنترل کردن استریم مخصوص استریمرهای حوزه گیم

– امکان کنترل و سینک کردن روشنایی و رنگ‌ها در کیبورد و موس‌های لاجیتک

– سازگاری با کلیه محصولات گیمینگ لاجیتک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Logitech G HUB.cover1  300x167 - دانلود Logitech G HUB 2022.8.2942.0 - بهبود تجربه بازی‌های کامپیوتری با تجهیزات لاجیتک Logitech G HUB.cover2  300x167 - دانلود Logitech G HUB 2022.8.2942.0 - بهبود تجربه بازی‌های کامپیوتری با تجهیزات لاجیتک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR