دانلود بازی کم حجم Car Mechanic Manager برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Car Mechanic Manager برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Car Mechanic Manager برای کامپیوتر

| بازی مدیریت مغازه مکانیکی خودرو |

 

Car Mechanic Manager بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط InImages ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا شما هم عاشق اتومبیل ها هستید؟ آیا از اینکه از آنان مراقبت کرده و مشکلات آنان را برطرف کنید لذت می برید؟ اپر چنین است، بازی کم حجمی که برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم برایتان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود. در این بازی، شغل شما شامل شستشو، تمیز کردن، تعمیر کردن، تغییر رنگ دادن، واکس زدن لاستیک ها و … بر روی انواع اتومبیل هایی است که مشتریان به مغازه شما می آورند.

شما حتی می توانید خودروهای فرسوده و قدیمی را خریداری کرده و ضمن تعمیر و رنگ آمیزی، مجدداً آنان را برای فروش بگذارید. اگر شما به دنبال پول بیشتر هستید، میتوانید با راهکارهای دلالان در این بازار آشنا شده و همواره سود خود را افزایش دهید. در اینبازی تعداد 8 نوع اتومبیل مختلف طراحی شده که شما می توانید 14 نوع سرویس مختلف را بر روی آنان پیاده سازی و از این راه کسب درآمد کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Car Mechanic Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

car-mechanic-manager1 car-mechanic-manager2

 

car-mechanic-manager3 car-mechanic-manager4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP3 / Vista / 7 / 8
Processor: Core 2 Duo 2.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256MB DirectX 9.0c Compatible
DirectX: Version 9.0c
Storage: 150 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows XP SP3 / Vista / 7 / 8
Processor: Core i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB DirectX 9.0c Compatible
DirectX: Version 9.0c
Storage: 150 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR