دانلود Background Sound Recorder 2.21 – نرم افزار ضبط صدای مخفیانه برای اندروید

دانلود Background Sound Recorder 2.21 - نرم افزار ضبط صدای مخفیانه برای اندروید

 

دانلود Background Sound Recorder برای اندروید

| نرم افزار ضبط صدای مخفیانه برای اندروید |

 

Background Sound Recorder 2.21 نام نرم افزاری مؤثر و کاربردی، به منظور ضبط حرفه ای صدا در پس زمینه سیستم عامل اندروید است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید عملیات ضبط صدا را به صورت مخفیانه انجام دهید؟ حالت مخفیانه ی ضبط صدا بدین صورت است که در صفحه گوشی شما هیچ خبری از ضبط شدن نیست، اما در واقع اپلیکیشن ضبط صدا در پس زمینه در حال ضبط صدا است و تا زمانی که خودتان آن را متوقف نکنید، این فرآیند ادامه پیدا خواهد داشت. برای کار با Background Sound Recorder هیچ نیازی به فشردن دکمه های ولوم نیست و این برنامه با خاموش و روشن شدن گوشی یا تبلت، فعالیت خود را به طور خودکار مجدداً آغاز می کند.

تنها کافیست که برنامه را اجرا کنید و فرآیند ضبط را آغاز کنید. حال می توانید با انتخاب دکمه هوم، به صفحه اصلی برگشته و ضبط صدای محیط را در پس زمینه ادامه دهید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت زمان بندی برای آغاز و پایان ضبط اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Background Sound Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Background Sound Recorder :

– قابلیت ضبط صدای میکروفون و ضبط صدا در حال مکالمه با بالاترین کیفیت ممکن

– امکان تنظیم کیفیت به صورت کم حجم یا با بیشترین جزئیات

– امکان ضبط دقیق مکالمات (با پشتیبانی از اندروید 6.0)

– امکان ضبط صدا در پس زمینه اندروید

– امکان زمان بندی ضبط و توقف ضبط

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

background-sound-recorder1 background-sound-recorder2 background-sound-recorder3 background-sound-recorder4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR