دانلود Zapya 6.4.0 / Minishare – زاپیا برنامه انتقال فایل توسط Wifi برای اندروید

zapya apk - دانلود Zapya 6.4.0 / Minishare - زاپیا برنامه انتقال فایل توسط Wifi برای اندروید

 

 دانلود Zapya اندروید

| زاپیا سریع ترین و راحت ترین راه انتقال فایل در اندروید |

 

Zapya 6.4.0 / Minishare 1.6.3 نرم افزاری حرفه ای برای انتقال فایل ها توسط وای فای برای اندروید می باشد. زاپیا نامی است که می توان ادعا کرد دیگر به تعریف تمجید و معرفی احتیاجی ندارد زیرا به راحتی هر چه تمام جای خود را در میان تمامی دارندگان وسایل اندرویدی و حتی غیر اندرویدی باز کرده است . و این امر به دلیل راحتی کار با این برنامه در عین حال بسیار کاربردی و کامل بودن آن است . با استفاده از این برنامه کاربردی خیال شما از برنامه هایی که در گوشی دیگران می بینید و دوست دارید در اختیار داشته باشید راحت است .

در واقع کاری که برنامه زاپیا انجام می دهد ایجاد یک شبکه اتصال خانگی از طریق Wifi Hotspot می باشد که با این وسیله یک وسیله اندرویدی تبدیل به مودم شده و بقیه ی افراد به این گوشی متصل می شوند که با این رویه انتقال موزیک ، ویدئو و برنامه های اندرویدی با سرعتی خارق العاده از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل می شوند . اگر شما هم می خواهید از سرعت بی نهایت برای انتقال داده استفاده کنید هم اکنون می توانید نرم افزار Zapya را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

ویژگی های دیگر برنامه Zapya :

– امکان چت بین وسایل متصل به یکدیگر

– انجام بازی به صورت چند نفره

– انتقال برنامه بدون نیاز به بکاپ گیری

– امکان انتقال خود برنامه به روی دستگاه دیگر به راحت ترین نحو ممکن

 

 

تصاویری از محیط این برنامه :

Screenshot_2014-09-10-22-20-22 Screenshot_2014-09-10-22-20-06 Screenshot_2014-09-10-22-19-59

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR