دانلود Taskbar Tweaker 5.7.0 – نرم افزار ویرایش و شخصی سازی تسکبار ویندوز

دانلود Taskbar Tweaker 5.5 - نرم افزار ویرایش و شخصی سازی تسکبار ویندوز

 

دانلود Taskbar Tweaker

| نرم افزار ویرایش و شخصی سازی تسکبار ویندوز |

 

Taskbar Tweaker 5.7.0 نام یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و ساده جهت ویرایش و شخصی سازی تسکبار (Taskbar) ویندوز است و قابلیت های بسیار زیادی را برای شخصی سازی Taskbar در اختیارمان می گذارد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، می توانیم به طور خیلی ساده، تنظیمات Taskbar ویندوز را خودمان تغییر دهیم. تنظیماتی مانند نحوه نمایش آیکون ها، منو ها و… ! یکی از امکانات محبوبی که این نرم افزار دارد، قابلیت شخصی سازی Taskbar است. به طوری که می توانیم قابلیت هایی را به آن اضافه کنیم.

همانطور که همه ما می دانیم، تسکبار یک قسمت مهمی است که تقریبا تمامی ما ها با آن سر و کار داریم، اما اینکه بتوانیم تغییراتی که به دلخواه خود است را بر روی آن اعمال کنیم، کار آسانی نیست. خوشبختانه، این نرم افزار به ما کمک می کند تا بتوانیم با چند کلیک ساده، تغییراتی را بر روی تسکبار انجام دهیم. لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار با ویندوز های 7, 8, 10 همخوانی کامل دارد و می تواند پشتیبانی کند. اگر از افرادی هستید که با تسکبار ویندوز خود، کار های مهمی را انجام می دهید و می خواهید آن را به طور دلخواه خود طراحی کنید بدون آنکه دانش خاصی داشته باشید، بی شک می توانید به سراغ این نرم افزار بروید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار Taskbar Tweaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Taskbar Tweaker :

– اعمال تغییرات دلخواه بر روی تنظیمات تسکبار ویندوز

– امکان اضافه نمودن امکانات دلخواه و اضافی به تسکبار

– محیطی کاملا ساده و آسان

– بدون نیاز به داشتن دانش خاص

– استفاده کاملا رایگان و نامحدود

– پشتیبانی از ویندوز های 7، 8، 8.1 و 10

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

Taskbar Tweaker1 300x227 - دانلود Taskbar Tweaker 5.7.0 - نرم افزار ویرایش و شخصی سازی تسکبار ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR