دانلود پچ بازی PES 2017 با نام Pesgalaxy.com Patch 2017 4.00 AIO

دانلود پچ بازی PES 2017 با نام Pesgalaxy.com Patch 2017 1.11

 

دانلود پچ بازی PES 2017

| PESGalaxy Patch 2017 |

| پچ درخواستی کاربران |

| یکی از بهترین و کامل ترین پچ های PES 2017 |

| آموزش نصب و سازگار سازی با کرک CPY اضافه شد… |

 

Pesgalaxy.com Patch 2017 4.00 AIO برای بازی PES 2017 منتشر شد. همانطور که شاهد بودید ، سرانجام پس از مدت ها انتظار ، بازی PES 2017 نیز از سوی گروه CPY کرک شد ؛ از آن جا که سری بازی های PES بدون نصب آپدیت ها و پچ ها ، همواره با کمبودهایی در مستطیل سبز رنگ همراه است ، در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه از پچ های محبوب نسخه 2017 این بازی را نیز در اختیار شما علاقمندان قرار دهیم. یکی از محبوب ترین پچ های سری بازیه ای PES که در در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته ، Pesgalaxy.com Patch است که تغییرات اساسی و بسیار زیادی را در گیم پلی ، چهره بازیکنان ، ترکیب تیم ها ، نقل و انتقالات و ... انجام می دهد. اگر شما هم بعد از کرک شدن بازی PES 2017 و بازی کردن آن ، متوجه برخی نقص ها در نام تیم ها، اسامی بازیکنان، چهره ها و … شده اید ، پیشنهاد می کنیم با دانلود Pesgalaxy تمامی آنان را برطرف کرده و جدیدترین نقل و انتقالات و تغییرات دنیای فوتبال در لیگ های مختلف سراسر دنیا را به درستی در بازی خود مشاهده کنید. در ضمن پچ بازی PES 2018 رو از این لینک می تونید دریافت نمایید.

همانند نسخه های قبل ، پچ PESGALAXY 2017 ، در قالب یک فایل نصبی در اختیار شما قرار می گیرد و با طی یک فرآیند بسیار ساده ، می توانید جدیدترین تغییرات را در بازی خود اعمال کنید. تمامی تیم های فیک تصحیح شده اند، بوندس لیگای آلمان به طور کامل تغییر یافته و تیم ها، اسامی بازیکنان، چهره ها ، لباس ها و … متناسب با واقعیت اصلاح گردیده اند. به طور کلی در اولین نسخه این بازی ، تعداد 1400 چهره از بازیکنان باشگاهی و تیم های ملی اصلاح گردیده اند و 40 استادیوم جدید با رعایت در طراحی کوچک ترین جزئیات اضافه شده است که تجربه ای فوق العاده را در بازی PES 2017 برای شما فراهم می آورند. شما هم اکنون می توانید پچ PESGalaxy Patch 2017 را برای بازی PES 2017 از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نسخه جدید پچ PESGalaxy Patch 2017 :

– اصلاح کامل بوندس لیگا، همراه با اصلاح تیم ها، لوگوها، لباس ها، اسامی بازیکنان

– اضافه شدن تیم های Rostov, Copenhagen, Celtic, Ludogorets, Legia

– اضافه شدن کیت های 16/17 برای تیم های اروپایی

– اضافه شدن تعداد 1400 چهره جدید

– اضافه شدن 40 استادیوم جدید

 

 

ویژگی های کلی پچ :

– All Fake Teams Corrected With Correct Names And Logos
– Full Bundesliga With Correct Kits And Squad Added
– The 5 Missing CL Teams (Rostov, Copenhagen, Celtic, Ludogorets, Legia) With Correct Kits And Squad Added
– 9 New European Teams Added (Shakhtar, Zenit, Rapid, RB Salzburg, Fenerbahce, Olympiacos, Panathinaikos, PAOK, Anderlecht)
– Complete Liga Bancomer MX With Correct Kits And Squad Added (Thanks To Team PES MX)
– 2. Bundesliga Teams Plus Lotte, Duisburg, Osnabrück And Halle Available Via Switch
– Full Bundesliga ML Playable
– New 16/17 Kits For All European Teams And All National Teams
– Many New Third Kits Added
– About 1400 New Or Updated Faces Added
– Fake Players In Brasileiro Série A Corrected And Transfers Updated
– Correct International Starters
– New Switch (Gameplay Switch, Faces Switch, Controller Switch, Sweetfx Switch, Visual Packs Switch, Dpfilelist Editor Completely Reworked)
– Stadium Pack Added (40 Stadiums In Total)
– Ballpack Added
– Adboardpack Added
– Minifaces By 1002MB Added
– Fake Players Of The National Teams Corrected

تغییرات نسخه جدید :

– Summertransfers For Many Teams
– Many New 17/18 Kits
– Stat Updates Across All Leagues
– Updated Logos
– 12 New Teams (Bröndby, Galatasaray, Genk, Krasnodar, Malmö, Pilsen, Glasgow Rangers, Rosenborg, Sparta Praha, Spartak, Steaua, Young Boys)
– Many New Faces Added

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) پچ بازی را با اجرای فایل Pesgalaxy.com Patch 2017 3.00 Installer نصب کنید. توجه داشته باشید در حین نصب، آدرس مربوط به محل نصب بازی را به درستی تنظیم کنید. (C:/Program Files (x86)/Pro Evolution Soccer 2017)

2) فایل اصلاح شده دیتاپک 2 را دانلود کرده و فایل dt80_200E_win.cpk را در محل نصب بازی و در داخل فولدر Download کپی کنید. (C:/Program Files (x86)/Pro Evolution Soccer 2017/download)

3) کرک 1.04 را در محل نصب بازی کپی کنید.

4) بازی را به کمک فایل PES 2017.exe (که در قدم سوم در محل نصب بازی کپی کرده اید)، اجرا کنید.

موفق باشید.

تذکر 1- سازندگان این پچ مدعی هستند که این پچ بر روی نسخه کرک شده کار نخواهد کرد. با این حال، شما می‌توانید با مسئولیت خود، روش نصب نسخه‌های پیشین را نیز بر روی همین نسخه به کار ببرید.

تذکر 2- اگر از کرک CPY استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما استفاده از پچ‌های PTE 2017 و PES Prfoessionals 2017 است.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR