دانلود SuperSlicer 2.4.58.5 – اسلایسر پرینترهای 3 بعدی

دانلود SuperSlicer 2.4.58.5 - اسلایسر پرینترهای 3 بعدی

 

دانلود SuperSlicer

| اسلایسر پرینترهای 3 بعدی |

 

SuperSlicer 2.4.58.5 نرم افزاری جدید و متن‌باز در زمینه ابزارهای اسلایسر برای پرینترهای سه‌بعدی است. همانطور که می‌دانید، چاپ سه‌بعدی شامل مجموعه‌ای از فرآیندها است که طی آن، مواد مختلف به شکلی کنترل شده به همدیگر پیوند داده و شیء سه‌بعدی را می‌سازند. این کار معمولا به صورت لایه لایه انجام می‌گیرد و این روزها، استفاده از پرینترهای سه‌بعدی کاربردی گسترده را در حوزه صنعت، علوم پزشکی و … دارد. اگر که شما نیز از فعالان این عرصه هستید و به دنبال یک اسلایسر حرفه‌ای برای پرینتر سه‌بعدی خود می‌گردید، در این مطلب برای شما عزیزان نرم افزار سوپر اسلایسر را آماده کرده‌ایم که یکی از بهترین ابزارها در این زمینه محسوب می‌شود.

پرینت سه‌بعدی، مطمئنا یک فناوری هیجان‌انگیز است که به سرعت توسط مردم در دنیا مورد استقبال قرار گرفت. البته باید این را در نظر داشت که در صورت نداشتن ابزار مناسب برای کار، پروژه هیجان‌انگیز شما می‌تواند به زودی به یک شکست پزهزینه تبدیل شود. این نرم افزار در واقع ابزاری متن باز است که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون پیچیدگی‌های زیاد، پروژه‌های خود را بهینه‌سازی کنید. همانطور که می‌دانیم، دستگاه پرینتر سه‌بعدی بر اساس G-codeهایی که به آن داده می‌شود طرح مورد نظر را چاپ می‌کند. نکته مهم برای کار با این دستگاه‌ها، داشتن طراحی بهتر و همینطور مهارت تبدیل هرچه بهتر G-codeها هستید. اسلایسر جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری متن باز است که می‌تواند شما را در انجام هرچه بهتر این کار همراهی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار SuperSlicer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SuperSlicer :

– فراهم‌سازی امکان استفاده بهتر و بهینه‌تر از پرینترهای سه‌بعدی

– بالا بردن دقت و کیفیت چاپ سه‌بعدی

– متناسب با نیاز افراد مبتدی تا نیمه‌حرفه‌ای

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SuperSlicer.cover1  300x163 - دانلود SuperSlicer 2.4.58.5 - اسلایسر پرینترهای 3 بعدی SuperSlicer.cover2  300x169 - دانلود SuperSlicer 2.4.58.5 - اسلایسر پرینترهای 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR