دانلود بازی PES 2017 برای PC + کرک CPY

دانلود بازی PES 2017 برای PC

 

دانلود بازی PES 2017 برای کامپیوتر

| بازی فوتبال حرفه ای 2017 |

| همراه با کرک رسمی و معتبر CPY |

| نسخه جدید کرک CPY جهت حل مشکل صفحه سفید اضافه شد… |

| نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد… |

| + حل مشکل زبان و گزارشگر انگلیسی |

| نسخه کم حجم FitGirl 1.01.00 اضافه شد… |

 

PES 2017 نسخه جدید بازی Pro Evolution Soccer در سبک فوتبال می باشد که در سال 2016 توسط Konami ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر PC عرضه شده است. سر انجام پس از مدت ها انتظار می توانیم این مژده را به شما بدهیم که بازی PES 2017 را به همراه کرک معتبر و رسمی گروه CPY در اختیار شما دوست داران دنیای PES 2017 قرار می دهیم ! PES 2017 بدون مشکلات و محدودیت های نسخه Bypass ، همراه با کرک CPY اینجاست ! همانگونه که احتمالاً مستحضر هستید ، در سال گذشته بازی PES 2016 پس از گذشت تقریباً یک دهه ، توانست بازخوردهای مثبت بیشتری را نسبت به FIFA 16 به خود اختصاص دهد. حقیقت در این نکته نهفته بود که بدون شک PES 2016 ، سال گذشته را موفقیت پشت سر گذاشت ؛ اکنون با گذشت یک سال از این رویداد ، مفتخریم به عنوان یکی از اولین وب سایت های فارسی زبان ، جدیدترین نسخه از عنوان پرطرفدار و محبوب Pro Evolution Soccer را خدمت شما گیمرها و دوست داران دنیای فوتبال ارائه کنیم. بازی PES 2017 بی نظیر است ! از پردازش گرافیکی چهره ها و کاراکترهای آن هرچه بگوئیم کم گفته ایم ! وقتی به چهره لئو مسی یا لوئیس سوآرز نگاه می کنید ؛ به سختی می توانید کاراکتر او را از واقعیت تشخیص دهید ! به نظر می رسد رفته رفته به جایی نزدیک می شویم که بازی های رایانه ای شباهت فوق العاده نزدیکی به مدل های واقعی شان دارند ! البته این را نیز باید اضافه کنیم بسیاری انتقادها به دلیل داده های قدیمی به PES 2016 در سال گذشته وارد بود ؛ به عنوان مثال پیراهن بازیکنان گاهاً هیچ شباهتی به واقعیت نداشت و نقل و انتقالات نیز به درستی انجام نگرفته بود ؛ اما Konami به کاربران قول داده است که این ضعف در بازی PES 2017 وجود نخواهد داشت و کاربران با یک عنوان بی نقص و کاملا راضی کننده طرف خواهند بود.

در بازی PES 2017 ، شاهد چالاک ترین دروازه بان ها با شیرجه هایی بی نظیر هستیم ! کمپانی Konami بر عملکرد دروازه بانان در PES 2017 تمرکز ویژه ای داشته و عکس العمل های دروازه بانان در بسیاری مواقع شما را حیرت زده خواهند کرد ! بهینه سازی های بسیاری به شیوه واکنشی دروازه بانان در 3 موقعیت مختلف اضافه شده است. به عنوان مثال یکی از این تغییرات هنگامی است که شوت بازیکن حریف ، در نزدیکی دروازه بان به سمت دروازه شلیک شود. در چنین وضعیتی دروازه بان فوراً به سمتی که انتظارش نمی رود شیرجه می رود و سعی می کند حتی با نوک انگشتان خود مسیر حرکت توپ را پیش از رسیدن به خط درواز تغییر دهد. دفع کردن توپ توسط دروازه بان ها نیز شاهد بهبود های چشم گیری بوده است ، به عنوان مثال شوت هایی که به سمت دروازه شلیک می شوند ، با واکنش های دروازه بان ، کاملا مبتنی بر حالت واقعی منحرف می شوند. حال با تمامی این ویژگی های جدیدی که دروازه بان ها در PES 2018 به همراه دارند ، تصور کنید به ثمر رساندن یک گل حساس تا چه اندازه می توانید دراماتیک و فوق العاده باشد ! جزئیات بیشتر پیرامون تغییرات این بازی را نیز می توانید از ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید نسخه کامل و نهایی بازی PES 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

در دنیای فوتبال ، آنچه که یک فوتبالیست حرفه ای را از دیگران جدا می کند ، “اولین لمس” توپ است ؛ شاید برایتان جالب باشد که کمپانی Konami بر روی ویژگی اولین لمس در PES 2017 تمرکز بسیاری داشته باشد ! نحوه کنترل کردن بازیکنان شما در قالب یک تیم فوتبال ، این بار بر نحوه استپ و کنترل کردن توپ تأثیر مستقیم دارد. شما در نقش هدایت کننده بازیکنان ، آنان را در جای جای زمین به حرکت در می آورید و با پاس دادن توپ به آن ها ، حرکت اولین لمس یا استپ توپ را از آنان شاهد هستید ؛ نحوه استپ شدن توپ و یا کنترل جریان بازی تا حد بسیاری به ویژگی های بازیکن و همچنین هدایت بازیکنان از سوی شما بستگی دارد. در PES 2017 ویژگی جدید دیگری که Konami بر روی آن مانور بسیاری داده ، ویژگی “پاس دقیق” است ؛ با ترکیب لمس های واقعی توپ از سوی بازیکنان و گنجاندن ویژگی های فیزیکی طبیعی تر به توپ فوتبالی ، پاس دادن در PES 2017 به یک شاهکار هنری تبدیل شده است ! فاکتورهای متعددی هستند که سرعت و دقت توپ را مشخص می کنند که از جمله آن ها می توان به مهارت های بازیکن و شیوه ی کنترل و جهت دهی شما در هنگام پاس دادن اشاره کرد. فرصت خلق کردن یک موقعیت طلایی ، با ارسال یک پاس خوب همچون پاس فوق العاده زیبای علی دایی در مقدماتی جام جهانی 1998 ، می تواند لحظه ای تکرار نشدنی باشد ، چه بسا که شما با خلق چنین موقعیت هایی می توانید به یکی از بهترین های PES 2017 تبدیل شوید !

سیستم کنترل کلی جریان بازی در PES 2017 دستخوش تغییراتی مناسب و چشم گیر شده است. به عنوان مثال شما در حین بازی می توانید ذهنیت حمله یا دفاع را فوراً تغییر داده و سرنوشت بازی را به دست خود بگیرید. این کار توسط کنترل هایی ساده انجام می گیرد ، از این رو تصمیم با شماست ! حمله یا دفاع؟ شاید بد نباشد در همین رابطه توضیحاتی را پیرامون تغییرات ضربات کرنر بنویسیم ! در PES 2017 ، شما می توانید استراتژی کاملاً منحصر به فرد و قابل کنترلی را برای حمله یا دفاع در حین ضربات کرنر داشته باشید. تنها با فشار دادن یک دکمه از D-Pad (چهار کلید جهت نما) در حین یک موقعیت کرنر ، می توانید استایل بازی را در هر لحظه کنترل کنید. در این حالت ، شما می توانید آرایش تدافعی را به صورت فرد مقابل فرد تنظیم کنید. از حالت های موجود برای موقعیت تهاجمی می توان به سیل تهاجمی بازیکنان به محوطه 6 قدم و یا موقعیت قطاری بازیکنان در یک خط منظم اشاره کرد. بد نیست بدانید که حریفان شما در این نسخه از سری بازی های Pro Evolution Soccer ، تاکتیک و تکنیک های شما را فرا می گیرند ! برای اولین بار در یک بازی فوتبالی ، PES 2017 ، ویژگی جدیدی با نام حریف تطبیقی را معرفی می کند که شیوه ی بازی کردن شما را یاد می گیرد ! به استراتژی فوتبال خود توجه ویژه ای داشته باشید ، چرا که حریف شما نقطه ضعف ثابتی نخواهد داشت ! اگر یک بار با خلق یک موقعیت از جناحین و ارسال توپ و ضربه ی سر به گل رسیده اید ، مطمئن باشید اجرای این تاکتیک برای بار دوم عملی غیر ممکن خواهد بود ! در PES 2017 لازم است که برای جلوگیری از لو رفتن سیستم بازی و استراتژی تیمی تان ، شیوه های مختلفی از بازی را پیاده کنید تا به این ترتیب بتوانید بر حریف خود چیره شوید.

در PES 2017 ، شما پلیرها و دوست داران همیشگی سری بازی های فوتبال ، شاهد بهترین آپگریدها در زمینه طراحی بازیکنان و یا جزئیات میادین فوتبالی هستید. بهره گیری از موتور جدید Fox Engine و ترکیب آن با خلاقیت های بی نظیر تیم توسعه PES 2017 ، بازیکنان و تمامی عناصر موجود در مستطیل سبز رنگ را به یک شاهکار واقعی تبدیل کرده است. منابع نوری در زمین این بار 2 برابر شده و بافت تماشاگرها و چمن زمین ورزشی شامل تغییرات عمده ای شده اند که موجب طبیعی تر شدن هرچه بیشتر جزئیات بازی شده اند. در اینجا مثال هایی جذاب از بهبود کیفیت بر جزئیات برایتان آورده ایم ؛ شما در PES 2017 حتی قادر هستید بخار حاصل از تنفس بازیکنان در هوای سرد را نیز مشاهده کنید ! در PES 2017 در جریان یک مسابقه حساس در هوای بارانی ، شلیک کردن توپ باعث پاشیده شدن قطراتی از باران از توپ به اطراف می شود ؛ سایه ها در روز کاملا منطبق بر الگوی واقعی خود بوده و اسپری هایی که داور مسابقه برای یک ضربه آزاد در چمن ورزشگاه استفاده می کند ، در طول روند بازی رفته رفته کمرنگ و در نهایت محو می شود. در واقع می توان گفت در PES 2017 هیچ چیز دست نخورده باقی نمانده و شما با یک عنوان کاملا جدید با تغییرات بسیار چشم گیر و اساسی طرف هستید ! در آخر جا دارد که به حرکات و اجرای واقعی تر تکنیک ها و حرکات حرفه ای دنیای فوتبال از سوی بازیکنان اشاره کرد ، از لمس توپ گرفته تا پاس های دقیق ، تماماً از انیمیشن هایی بسیار حرفه ای و زیبا استفاده می نمایند که تعامل فوق العاده ای را در میان پلیرو بازیکنانش برقرار می سازد.

 

حل مشکل زبان ژاپنی (تغییر زبان محیط و گزارشگر بازی به انگلیسی) :

1) فایل زبان انگلیسی شامل منوهای بازی و صدای گزارشگر را دانلود کنید. لینک دانلود

2) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات آن را در C:/Program Files(x86)/Pro Evolution Soccer 2017/Data کپی کنید.

3) به بازی رفته و در قسمت System Settings/Language Settings ، صدای متون داخلی بازی و همچنین صدای گزارشگر را به انگلیسی تغییر دهید.

 

ویژگی های نسخه FitGirl :

– ریپک مبتنی بر نسخه اصلی CPY

– اضافه شدن آخرین کرک فیکس بازی

– حذف تمامی زبان ها به جز زبان انگلیسی (کم حجم ترین نسخه موجود)

– اضافه شدن PES17 Selector 4K جهت اجرای بازی با هر رزولوشنی

– عدم تغییر در گیم پلی و کاملا مشابه با نسخه اصلی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PES20171 PES20172

 

PES20173 PES20174

 

PES20175 PES20176

 

PES20177 PES20178

 

PES20179 PES201710

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon II X2 240 or Equivalent Processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or Better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom II X4 925 or Equivalent Processor)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or Better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

تفاوت نسخه CPY با Black Box :

نسخه CPY : نسخه کامل و بدون حذفیات هیچ قسمتی از بازی ، همراه با کرک معتبر و رسمی؛ این نسخه شامل 16 زبان مختلف (متن داخل و صدای گزارشگر) است که تماماً همانند نسخه اورجینال و بدون دستکاری ، همراه با کرک معتبر CPY عرضه گردیده است.

نسخه Black Box : همان نسخه CPY است، با این تفاوت که فایل های مربوط به زبان هایی غیر از انگلیسی حذف شده و ضمن فشرده سازی فیلم های موجود در بازی، حجم کلی آن را کاهش داده است.

نسخه کم حجم FitGirl : جدیدترین نسخه از بازی و حذف تمامی زبان ها به جز زبان انگلیسی و فشرده سازی و کاهش حجم تا بیشترین حد ممکن !

 

راه حل مشکلات بازی :

–  حتما آخرین نسخه Net Framwork و Directx و Microsoft Visual C++ Runtime  رو نصب کنید.

–  حتما درایور کارت گرافیک تون رو به آخرین نسخه به روز نمایید.

 

 

دانلود پچ برای بازی PES 2017 با نام PTE Patch 2017

دانلود PES 2017 Professionals Patch – World Cup Rusia 2018 Edition – پچ جام جهانی 2018

 

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.3 + 4.54 + 3.45 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR