دانلود بازی Death Moto 3 v1.2.13 – موتور سواری مرگبار برای اندروید

دانلود بازی Death Moto 3 v1.2.13 - موتور سواری مرگبار برای اندروید

 

دانلود بازی Death Moto 3 برای اندروید

| بازی موتور سواری مرگبار برای اندروید |

 

Death Moto 3 v1.2.13 بازی جدیدی در سبک مسابقات موتور سواری برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا شما هم از طرفداران مسابقات موتور سواری همراه با خشونت و رقابت های مبارزه ای هستید؟ در بازی موتور سواری مرگبار ، شما در جریان رقابت هایی قرار می گیرید که کوچک ترین بی دقتی در آن ها ، ممکن است برایتان گران تمام شود ! هیچ گاه سرعت خود را کاهش ندهید و در کنترل هدایت موتور سیکلت خود نهایت مهارت خود را به کار بندید ، چرا که در غیر این صورت ممکن است باعث واژگون شدن وسیله نقله تان شده و بدین ترتیب مسابقه را از دست بدهید.

به خاطر داشته باشید زمانی که پشت موتور سیکلت نشستید می بایست گذشته را فراموش کرده و به طرف مقابل توجه کنید. حریفان شما از هیچ روشی برای پشت سر گذاشتن شما دریغ نخواهند کرد ، بنابراین نهایت دقت خود را به کار گیرید ! مسابقات موتور سواری مرگبار ، دارای گرافیکی بسیار جذاب و نزدیک به واقعیت است که در آن رقابت موتور سواران ، تا حد بسیاری خشن و جدی دنبال می شود. هم اکنون می توانید بازی Death Moto 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Death Moto 31 Death Moto 32 Death Moto 33 Death Moto 34

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR