دانلود FotoSketcher 3.40 Final + Portable – نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

دانلود FotoSketcher 3.10 Final+ Portable - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

 

دانلود FotoSketcher

| نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی |

 

FotoSketcher 3.40 Final + Portable نرم افزاری جدید و جالب جهت تبدیل تصاویر دیجیتالی شما به تصاویر کارتونی است. آیا تا به حال به این فکر بوده اید که تصاویر زیبای خودتان را به تصاویری کارتونی و همانند آثار هنری نقاشی شده تبدیل کنید؟ به کمک نرم افزار جدید FotoSketcher ، می توانید عکس های دیجیتالی خود را به آثاری هنری به صورت نقاشی کشیده شده تبدیل کنید و نمایی لذت بخش از آنان را تجربه کنید. این نرم افزار به طور داخلی دارای ابزارهای ویرایشی و زیباسازی بسیاری است ، برای مثال در جدیدترین نسخه این نرم افزار بیش از 20 نوع افکت جدید برای مدادها و افکت های آب و … در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها ، مجموعه ای از ابزارهای کاربردی جهت افزایش یا کاهش کنتراست ، تغییر رنگ و نور نیز در این نرم افزار گنجانده شده اند.

مقدار پیش فرض DPI در نرم افزار FotoSketcher برای بهینه سازی کیفیت پرینت تصاویر ، در 300 تنظیم شده است. در واقع شما می توانید با تبدیل تصاویر خود به آثاری هنری و زیبا ، از آنان به طور مستقیم پرینت بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FotoSketcher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR