دانلود ANSYS Discovery Ultimate 2022 R2 x64 – نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

دانلود ANSYS Discovery Live Ultimate 2019 R3 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

 

دانلود ANSYS Discovery

| نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی |

 

ANSYS Discovery Ultimate 2022 R2 x64 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی انواع طرح‌ها به کمک رایانه است. رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، به انسان فرصتی داد که بتواند مواد در دسترس خود را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهد. با وجود اینکه سال‌ها از شروع روند صنعتی شدن دولت‌ها می‌گذرد، امروزه به جرأت می‌توان گفت که بخش عمده پیشرفت‌ها و دستاوردهای جدید در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی و … را مدیون پیشرفت رایانه‌ها و تجهیزات هوشمند هستیم. با استفاده از نرم افزارهای رایانه‌ای، این امکان برای صنایع مختلف فراهم شد که مهندسین بتوانند قطعات و محصولات تولیدی خود را با دقت بسیار بیشتری نسبت به شیوه دستی ترسیم کنند. در ادامه، تولید محصولات با نظارت همین دستگاه‌ها سبب شد که دقت تولید و کیفیت محصول نهایی درست مطابق با انتظارات مهندسین بوده و دارای کمترین خطای انسانی در تمامی روند تولید خود باشد.

محصول نرم افزاری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یکی از ابزارهایی است که طی چند سال اخیر توانسته با فراهم‌سازی راهکارهایی جامع و یکپارچه، امکان مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی را با بیشترین جزئیات ممکن در محیط رایانه برای مهندسین صنعت فراهم آورد. محیط تعاملی این نرم افزار، مهندسین را قادر می‌سازد تا بتوانند در هر مرحله، به جستجو و خلق ایده‌هال خود پرداخته و روند شبیه‌سازی محصولات مدنظر خود را با سهولت بیشتری به انجام برسانند. این نرم افزار قادر است شبیه‌سازی انواع مدل‌ها را با سرعت بسیار زیادی محاسبه کند تا بتوانید فرآیند آنالیز را همگام با مرحله طراحی به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار ANSYS Discovery Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ANSYS Discovery Ultimate :

– فراهم‌سازی محیطی یکپارچه و تعاملی برای طراحی قدرتمند سه‌بعدی در حوزه صنعت و مهندسی

– امکان شبیه‌سازی پیشرفته انواع ایده‌ها در مهندسی

– قابلیت شبیه‌سازی زنده و لحظه‌ای

– امکان تغییر خواص مدل‌ها و آنالیز نتایج

– امکان انجام شبیه‌سازی حرارتی، سازه و …

– مناسب برای شبیه‌سازی دینامیک سالات محاسباتی

– امکان مش‌بندی بر اساس محیط

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ANSYS Discovery.cover1  300x162 - دانلود ANSYS Discovery Ultimate 2022 R2 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


Info:

ANSYS Discovery Ultimate Include
ANSYS Discovery
ANSYS Discovery AIM
ANSYS Discovery Live
ANSYS SpaceClaim


System Requirements
CPU:64-bit Intel or AMD system, running Windows 10.
Memory:8 GB RAM
GPU:A dedicated graphics card with latest drivers and at least 1GB video RAM, capable of supporting OpenGL 4.5 and DirectX 11, or higher.
-Use of integrated graphics (e.g. Intel HD/IRIS) is not recommended and is not support by the Analyze stage in Discovery. See below for special graphics requirements for ANSYS Discovery Live.
-Ansys Discovery Live and Explore Stage Graphics Requirements

Ansys Discovery Live or the Explore stage in Ansys Discovery relies on the latest GPU technology to provide its computation and visual experience. To run the software, you will require
A dedicated NVIDIA GPU card (Quadro recommended, GeForce supported) based on the Kepler, Maxwell, Pascal, or -Turing architecture. Maxwell 2000 or better strongly recommended. At least 4GB of video RAM (8GB recommended) on the GPU.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.45 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR