دانلود FonePaw DoTrans 2.5.0 – انتقال اطلاعات آیفون و آیپد به کامپیوتر

دانلود FonePaw DoTrans 1.0.10 - انتقال اطلاعات آیفون و آیپد به کامپیوتر

 

دانلود FonePaw DoTrans

| انتقال اطلاعات آیفون و آیپد به کامپیوتر |

 

FonePaw DoTrans 2.5.0 نام نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند اطلاعات خود از آیفون و آیپد را به سیستم منتقل کنند. بسیاری از صاحبان دستگاه‌های iOS، نمی‌توانند به راحتی با نرم افزار آیتونز (iTunes) کار کنند. این برنامه، پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های خاص خود را داشته و برای کپی و انتقال داده‌ها با استفاده از این نرم افزار، نیاز به تجربه و مهارت است. اگر شما نیز به دنبال یک راهکار جایگزین برای کار با داده‌های خود هستید، ما برایتان نرم افزاری را سراغ داریم که می‌تواند این وظیفه را بر عهده گرفته و فرآیند انتقال تصاویر، موزیک‌ها، فیلم‌ها و … را ساده‌سازی کند.

این نرم افزار، بدون آنکه نیاز به آیتونز را در پیش روی کاربران قرار دهد، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوان تصاویر، ویدیوها، موزیک‌ها، شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها و … را بدون هیچ دردسری به کامپیوتر منتقل کرد. رابط گرافیکی این نرم افزار به نحوی طراحی شده است که کاربران بتوانند کلیه اطلاعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت سادگی به سیستم منتقل نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار FonePaw DoTrans را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FonePaw DoTrans :

– عدم نیاز به نصب آیتونز

– امکان پشتیبان‌گیری از تصاویر، ویدیوها، موزیک‌ها، شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها و … در کامپیوتر

– امکان انتخاب شماره تلفن‌ها، مسیج‌ها، تصاویر، ویدیوها و … به تفکیک

– قابلیت انتقال داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف iOS

– امکان ساخت رینگتون برای موبایل

– توانایی تبدیل فرمت تصاویر HEIC به PNG/JPG

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FonePaw DoTrans.cover1  300x184 - دانلود FonePaw DoTrans 2.5.0 - انتقال اطلاعات آیفون و آیپد به کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR