دانلود Boostnote 0.15.3 – نرم افزار مدیریت سورس کدها

دانلود Boostnote 0.8.8 - نرم افزار مدیریت سورس کدها

 

دانلود Boostnote

| نرم افزار مدیریت سورس کدها |

 

Boostnote 0.15.3 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه مدیریت سورس کدهای رایج در انواع زبان‌های برنامه نویسی است. همانطور که می‌دانید، برنامه‌نویسی به زبان‌های شناخته‌ شده‌ای همچون C, C++, HTML, CSS, JavaScript, PHP و … را می‌توان با ساده‌ترین ابزارها و حتی ویرایشگر متن پیش فرض ویندوز (Notepad) هم انجام داد. اما اگر شما می‌خواهید که یک برنامه نویس حرفه‌ای و بسیار دقیق باشید، لازم است که حتما از ابزاری مخصوص و بسیار حرفه‌ای برای مدیریت و ویرایش سورس کدهای خود استفاده کنید.

یک برنامه نویس در طول روز با میلیون‌ها خط کدهای درج شده به انواع زبان‌ها سر و کار دارد، اگر شما ابزار مخصوص مدیریت تمامی این فایل‌ها را در اختیار نداشته باشید، مدیریت، جستجو و ویرایش آنان برای شما به کاری سخت و خسته کننده تبدیل خواهد شد. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما برنامه نویسان آماده کرده‌ایم که می‌تواند بسیاری از کارهای شما را ساده‌سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Boostnote را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Boostnote :

– قابلیت نوت برداری موثر برای سورس کدهای شما

– رابط کاربری بسیار زیبا و قابل فهم

– امکان ساخت نوت‌های مفید با امکانات مدیریتی بسیار

– نگهداری یادداشت‌ها در فولدر بندی‌های منظم و رنگ‌بندی‌های متنوع

– امکان اختصاص برچسب برای دسته‌بندی‌ها

– پشتیبانی کامل از HTML, PHP, CSS, Python, JavaScript

– های‌لایت کردن کلمات کلیدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR