دانلود Defender Injector 1.1 – اعتمادسازی فایل‌ها در ابزارهای آنتی ویروس

دانلود Defender Injector 1.1 - اعتمادسازی فایل‌ها در ابزارهای آنتی ویروس

 

دانلود Defender Injector

| اعتمادسازی فایل‌ها در ابزارهای آنتی ویروس |

 

Defender Injector 1.1 نام نرم افزاری است که شما را قادر می‌سازد تا فایل‌های خود را در ابزارهای آنتی ویروس به آسانی اعتمادسازی کنید. همانطور که می‌دانید، فعال بودن دائمی ضدویروس‌ها در سیستم گاها منجر به وقوع معضلاتی می‌شود که بسیاری از کاربران از آن گله‌مند هستند. بارها برای کاربران وب‌سایت یاس دانلود هم پیش آمده که پس از دانلود یک بازی یا نرم افزار خاص، سریعا فایل کرک و فعال‌ساز آن توسط آنتی‌ویروس سیستم به عنوان یک فایل مخرب شناخته و سریعا حذف شده باشد. در چنین مواقعی، عموما توصیه کرده‌ایم که پیش از استخراج فایل دانلودی خود، حتما آنتی ویروس خود را به طور موقت غیرفعال کنید تا آنتی ویروس سیستم، با این اشتباه فایل فعال‌ساز را حذف نکند.

راهکاری که این بار برای شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید فایل‌های مدنظر خود را برای اعتمادسازی به آنتی‌ویروس سیستم معرفی کرده و از حذف خودکار آن‌ها برای همیشه جلوگیری به عمل آورید. مشکل اصلی جایی محسوس‌تر است که این ابزارهای ضدویروس، اشتباها یک فایل سیستمی را حذف کنند؛ در این سناریو ممکن است آسیب جدی به سیستم‌عامل وارد شده و کاربر مجبور به تعویض سیستم عامل باشد. با استفاده از این ابزار، تنها کافی‌‌ست که فایل یا فولدر مورد نظر خود را به محیط این برنامه Drag & Drop کنید تا آنتی ویروس سیستم هیچ‌گاه قادر به اسکن کردن آن نباشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Defender Injector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Defender Injector :

– امکان اعتمادسازی فایل‌ها و فولدرها به ابزار ضدویروس نصب شده در سیستم

– سازگاری با محصولات مختلف آنتی ویروس از جمله ویندوز دیفندر

– دارا بودن رابط کاربری ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Defender Injector.cover1  300x206 - دانلود Defender Injector 1.1 - اعتمادسازی فایل‌ها در ابزارهای آنتی ویروس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 369 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR