دانلود بازی Toy Defense 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Toy Defense 4 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Toy Defense 4 برای کامپیوتر

 

Toy Defense 4 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه می باشد که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما باید تمام قدرت را برای خودت بدست آورده و آن را جنگ های تمام عیار خود استفاده کنید. بازی در سبک دفاعی در برجک ها می باشد و باید در داستان ماجرایی بازی وارد شده و قاطع ترین جنگ ها را در مناطق مختلف تجربه کنید. مهارت های شما به عنوان فرمانده می تواند برای امپراتوری بسیار مهم باشد چرا که ستمگرانی که به شما هجوم آورده اند دارای سلاح ها و قدرت بسیاری می باشند که در صورت نبودن اقتدار در سرزمین شما براحتی بر شما غلبه خواهند نمود.

بازی Toy Defense 4 دارای 72 ماموریت مهیج برای شما خواهد بود، همچنین وجود 8 نوع دشمن که به صورت هماهنگ به شما حمله ور خواهند شد نیز از دیگر بخش های مهیج بازی می باشد. ترکیبی بودن بازی به همراه داستان منحصربفرد این امکان را به شما خواهد داد که از روش های متفاوتی بهره ببرید و با کمک کردن از دوستان خود در بازی بر دشمنان خود چیره شوید. هم اکنون می توانید بازی Toy Defense 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Toy-Defense-4-screenshot Toy-Defense-4-screenshot

Toy-Defense-4-screenshot Toy-Defense-4-screenshot

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR