دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 – بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival برای اندروید

| بازی بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Monica Wyatt است. اگر شما نیز از دوست‌داران کشتن زامبی‌ها در یک دنیای آخرالزمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب و جدید را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. در این بازی، شما به عنوان بازمانده یک واقعه آخرالزمانی نقش‌آفرینی خواهید کرد که در محیطی بیابانی به دام افتاده و اکنون سعی می‌کند خود را از این شرایط نجات دهد. وقوع زلزله‌های بزرگ و ناگهانی، سبب ایجاد شکاف‌های عظیم در زمین شده و در این بین، جمعیت قابل توجهی از مردگان از خاک برخواسته و شروع به خوردن بازماندگان کرده‌‌اند!

این موجودات ناشناخته که در هرج و مرج وقایع موجود سر از زمین برداشته‌اند، به عنوان زامبی لقب گرفته و خطری بزرگ را برای سرنوشت بشر پدید آورده‌اند. در این بین، شما به عنوان یک بازمانده بی‌دفاع، باید نهایت تلاش خود را برای زنده ماندن به کار گیرید. طی این بازی، شما با چالش‌های متعددی از قبیل جمع‌آوری غذا، آب، منابع و … سر و کار خواهید داشت که مدیریت هریک از آنان، شما را در زنده ماندن در چنین شرایطی یاری خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی Desert Storm Zombie Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Desert Storm Zombie Survival :

– دارا بودن راه‌های مختلف برای زنده ماندن از قبیل اتحاد با دیگر نجات‌یافتگان، استفاده از منابع، ساخت پناهگاه و …

– امکان پیدا کردن اسلحه‌های متنوع و ارتقای توانایی دفاع در برابر زامبی‌ها

– امکان کاوش در مناطق ناشناخته

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Desert Storm Zombie Survival 1 150x84 - دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Storm Zombie Survival 2 150x84 - دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Storm Zombie Survival 3 150x84 - دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Storm Zombie Survival 4 150x84 - دانلود بازی Desert Storm Zombie Survival 1.4.4 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 + 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR