دانلود Wise Disk Cleaner 11.0.8.822 + Portable – نرم افزار پاکسازی هارد دیسک

دانلود Wise Disk Cleaner 9.21 Build 639 + Portable - نرم افزار پاکسازی هارد دیسک

 

دانلود Wise Disk Cleaner

| برنامه پاکسازی هارد دیسک |

 

Wise Disk Cleaner 11.0.8.822 + Portable یک نرم افزار بسیار خوب پاکسازی هارد دیسک برای سیستم عامل ویندوز است. از فایل های هرز و بیهوده در سیستمتان خسته شده اید؟ آیا فضای هاردتان به سرعت پر میشود؟ دوست دارید از شر این مشکلات خلاص شوید؟ شما میتوانید به وسیله ی نرم افزار Wise Disk Cleaner فایل های هرز و بیهوده ای که در سیستمتان هست و به راحتی توسط کاربر قابل شناسایی نیست را پاک کنید و فضای زیادی را آزاد کنید. معمولا این فایل های هرز در پوشه های مخفی و مکان هایی که توسط یک کاربر قابل شناسایی نیست وجود دارد.

همچنین نرم افزار Wise Disk Cleaner میتواند تاریخچه مرورگرهای مختلف مثل Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers را به خوبی پاکسازی کند. علاوه بر این ها میتوانید تاریخچه ویندوز مثل Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files را نیز پاکسازی کند. پس اگر از دوست دارید فضای هارد دیسک بیشتری داشته باشید و از شر فایل های هرز و بیهوده خلاص شوید هم اکنون می توانید برنامه Wise Disk Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی‌های نرم افزار Wise Disk Cleaner :

– توانایی پاک‌سازی هارد دیسک و بهبود عملکرد سیستم

– از بین بردن فایل‌های موقت و اضافی از سیستم

– امکان زمان‌بندی پاک‌سازی خودکار سیستم

– آزادسازی قابل توجه فضای دیسک سخت

– پاک‌سازی تاریخچه مرورگرهای وب

– آزادسازی فضای رم و پردازنده

– رابط کاربری ساده و زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR