آموزش مکالمه صوتی رایگان با چت جی پی تی (ChatGPT)

آموزش مکالمه صوتی کاملا رایگان با چت جی پی تی (ChatGPT)

 

آموزش مکالمه صوتی کاملا رایگان با چت جی پی تی (ChatGPT)

| چت رایگان صوتی به ChatGPT اضافه شد! |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید با آن، از قابلیت‌های جذاب چت جی پی تی این بار در قالب مکالمه بهره ببریدو چت جی پی تی به عنوان یک ربات هوش مصنوعی قدرتمند که توسط OpenAI معرفی شده، تاکنون توانسته توجه بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر و اخراج مدیرعامل این شرکت از OpenAI، حال شاهد سیاست‌های جدید این شرکت در حوزه امکانات ChatGPT برای کاربران رایگان هستیم.

به تازگی، امکانی که پیش‌تر فقط برای کاربرانی که اشتراک پولی ChatGPT را داشند، برای کاربران رایگان نیز فعال گردیده است. از این پس، شما هم می‌توانید با اکانات رایگان ChatGPT از امکان مکالمه صوتی (فارسی/انگلیسی) با این چت بات هوشمند استفاده و از امکانات جذاب آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

برای استفاده از امکان مکالمه صوتی با ChatGPT لازم است که اپلیکیشن ChatGPT را بر روی اندروید/iOS نصب کرده باشید.

ChatGPT.Voice .cover1  300x216 - آموزش مکالمه صوتی رایگان با چت جی پی تی (ChatGPT)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR