دانلود سخنرانی استاد رائفی پور – نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها – 21 فروردین 93

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93

 

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور

موضوع: نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها (World war z)

روایت عهد 34 – 21 فروردین 93

 

کلیپ صوتی سخنرانی جدید استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف روایت عهد 34 با موضوع نقد و بررسی فیلم جنگ جهانی زامبی ها که درتاریخ 21 فروردین 93 برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم.

توصیه می کنم این سخنرانی زیبا استاد رائفی پور را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید سخنرانی جدید استاد رائفی پور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

فایل های تصویری فیلم اضافه شد …

 

 

 گزارش و توضیحاتی در مورد فیلم و جلسه:

فیلم world war z  محصول سال 2013 امریکاست که در 3600 سالن اکران شد.200 میلیون دلار سرمایه ساخت این فیلم شد که به این ترتیب آن را به پر خرج‌ترین فیلم تاریخ سینمای« زامبی‌ها » تبدیل کرده است. همچنین شش کمپانی بزرگ فیلمسازی در ساخت این فیلم مشارکت داشتند.این فیلم بر اساس کتاب تاریخ شفاهی جنگ زامبی‌ها نوشته Max Brooks ساخته شد و متیو مایکل کارناهال به عنوان فیلمنامه نویس تغییرات زیادی در آن ایجاد کرد.

 

در طول جلسه استاد رائفی پور ضمن نمایش سکانسهایی از فیلم و بررسی آنها پرداختند؛ فیلمی که به طور واضح‌تری به مهدویت و دجال مربوط میشود.
سینمای غرب جریان زامبی‌ها را به اسلام و بالاخص شخص حضرت صاحب الزمان تعمیم میدهد.
در این فیلم  تاکید زیادی روی عدد 12 شده است که با وجود مفهومی که از این عدد در ذهن غربی‌ها متبادر می‌شود لازم است توجه ویژه ای روی کاربرد عدد دوازده در فیلم جنگ جهانی Z  داشته باشیم.در رابطه با این موضوع در این همایش بخش هایی از برنامه  GB از شبکه FOX news  پخش شد که به خوبی نوع تفکر غرب را نسبت به مفهوم این عدد روشن می‌کند.در این برنامه سعی می‌شود به مردم قبولانده شود که ایرانیان منتظر دوازدهمین امامشان هستند و لازمه ظهور او ایجاد آشوب و جنگ در دنیا می‌باشد به همین دلیل ایران به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته ای میباشد تا به وسیله آن در جهان آشوب به پا کرده و اسرائیل را نابود کند تا زمینه برای ظهور دوازدهمین امام مهیا شود.
آنچه در این بین در خور توجه است این است که کتاب مقدس(انجیل متی باب 27 آیات 50 تا 54، زکریای نبی باب 14 آیات 11 و 12 ،حزقیال نبی باب 37 آیات 10 و 11) به طور مستقیم به جریان زامبی‌ها به معنی  زنده شدن مردگان(رجعت) اشاره شده است.
منجی در این فیلم نیز به رسم بسیاری دیگر از فیلم‌های هالیوود سفید پوست، چشم آبی  و با چهره ای جذاب به تصویر کشیده شده است. البته ناگفته نماند که فقط این فیلم نیست که به زامبی‌ها پرداخته است.

 

عنوان مهمترین فیلم‌های این عرصه به ترتیب ذیل است:
1968-شب مردگان زنده که باعث شد جریان زامبی‌ها به صورت جدی و منسجم وارد ادبیات سینمایی شود.
1978-Dawn of Dead
Day of the Dead-1985
Beetle Juice-1988
Shaun of the Dead-2004
28 Weeks later-2007
I am Legend-2007
Zombieland-2009
Resident Evil
The walking Dead-2010(سریال)
OZOMBIE-2011( نام این فیلم ترکیبی از زامبی و اُسامه بن لادن است که این نکته  با توجه به جریانی که بن لادن را منجی مسلمین می‌دانستند قابل تأمل است.)

 

به گزارش سایت سینمایی IMDB از سال 1966 تا به امروز 300 فیلم با حضور زامبی‌ها ساخته شده است که نیمی از این تعداد(حدود 185 فیلم ) بعد از سال  2001 میلادی ساخته شده اند. این تبلیغات و مانور دادن‌ها روی موضوع زامبی‌ها باعث شد که این موجودات در فرهنگ جهان رخنه کنند به طوری که  12 اکتبر را به عنوان روز جهانی زامبی نامگذاری کردند و همچنین عطری با رایحه جسد انسان برای در امان ماندن از خورده شدن توسط زامبی‌ها تولید شد!
ویژگی زامبی‌ها در این فیلم:
-از مرگ نمی‌ترسند
-آدم خوارند.
-مرضشان مسری است.
-زامبی شدن مرتبط با عدد 12 است.
-منشأ آن مشخص نیست اما به مسلمانان مربوط است.

 

شباهت با فیلم 2012:
-فرار با یک خودروی خراب کاروان
-محل نجات کشتی است.
-شروع جریان از هند(برهما رکشانا،ویشنو رکشانا)
-واقعه در نیویورک اتفاق می‌افتد(وطن دوم یهودیان)
-منجی مخصوص امریکاییها سیاهپوست است(استعاره از اوباما)
-استفاده از دختربچه به نشانه صلح

همچنین در این فیلم اشاراتی به فلسطین ،شرق آسیا و هند  نیز شد:
-وجود دیوار حائل(در تثنیه باب 28 و اشعیاء نبی باب 22 مستقیماً به دیوار حائل اشاره شده است،دیواری که مفهوم ذوالقرنینی دارد)
-بیشترین حجم مبارزه با زامبی‌ها در بیت المقدس
-دیالوگی از افسر موساد:هرچقدر جان انسانهای بیشتری را نجات دهیم با زامبی‌های کمتری مبارزه می‌کنیم(به این معنی که هر چه مردم بیشتری از
فلسطین وجود اسرائیل را بپزیرند و تابع شوند بنابراین کمتر میمیرند.)
-ابرها و پرچم‌های سیاه در افق
-سربازانی که چفیه سازمان فتح را بسته اند و با زامبی‌ها می‌جنگند.(سازمانی که موافق صلح با اسرائیل است)
اشاره به شرق آسیا و هند:
-کره جنوبی کشور موفق در زمینه اشاعه مسیحیت(30% مسیحی به خصوص پروتستانی)
-پیدا کردن راه نجات در جنوب شرق آسیا(زیرا امریکا از بین رفته است)
-اشاره عامل موساد به هند.

در پایان راه حل world war z برای در امان ماندن از خطر زامبی‌ها یا از دید سازندگان این فیلم بهتر است بگوییم «اسلام» در درجه اول جدی گرفتن هشدارهای اسرائیل است و بعد،بیمار کردن مردم دنیا با عرفان‌های نوظهور تا به سمت اسلام گرایش پیدا نکنند.

 

و حال باید از خود بپرسیم که ما لا اقل در زمینه فرهنگ کجا ایستاده ایم؟در مقابل  هالیوودی که با هزینه‌های سرسام آور صرفا برای تفریح و سرگرمی فیلم نمی‌سازد بلکه به دنبال تقویت جریان فکری صهیونیست و اسلام هراسی است.

 

 

note - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93 فرمت : MP3

chart pie - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93 حجم : 34 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود سخنرانی رائفی پور صوتی

note - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93 فرمت : FLV

chart pie - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - نقد فیلم جنگ جهانی زامبی ها - 21 فروردین 93 حجم : 86 مگا بایت

دانلود دانلود فایل های تصویری فیلم – نمایش داده شده در جلسه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR