دانلود SSuite Axcel Professional Spreadsheet 2.2.2 – جایگزین نرم افزار اکسل

دانلود SSuite Axcel Professional Spreadsheet 2.2.2 - جایگزین نرم افزار اکسل

 

دانلود SSuite Axcel Professional Spreadsheet

| جایگزین نرم افزار اکسل |

 

SSuite Axcel Professional Spreadsheet 2.2.2 نرم افزاری جدید و کاربردی به عنوان جایگزین نرم افزار قدرتمند مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) است. این برنامه را می‌توان به عنوان ابزاری جهت تهیه داده‌ها به صورت صفحه گسترده مورد استفاده قرار داد و از امکانات جانبی آن نیز در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شد. این نرم افزار صفحه گسترده، شامل تمام ابزارهایی است که شما برای محاسبه، آنالیز، خلاصه‌سازی و ارائه گزارشات عددی نیاز دارید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ضمن وارد کردن داده‌های مورد نظر خود، از آنان نمودارهایی گرافیکی را در اشکال مختلف تهیه نموده و خروجی داده‌های خود را به شکلی مفهومی‌تری با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

تنها افی‌ست که این نرم افزار را نصب کرده و داده‌های مورد نظر خود را درون آن وارد کنید. در ادامه می‌توان با تعیین فرمول‌های محاسباتی و همچنین مرتب‌سازی‌های مورد نظر، محاسبات آماری را بسته به نیاز بر روی آن‌ها اعمال کرد. این نرم افزار یک دسته‌بندی کاملا دقیق را برای ارائه گزارشات و نمودارهای گرافیکی در خود جای داده تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود از انواع نمودارهای میله‌ای، خطی، دایره‌ای و … در نماهای 2 و 3 بعدی بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید نرم افزار SSuite Axcel Professional Spreadsheet را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SSuite Axcel Professional Spreadsheet :

– دارا بودن مجموعه ابزارهای کاربردی و استاندارد یک ابزار صفحه گسترده جامع

– امکان وارد کردن داده‌ها و اعمال تحلیل‌های آماری بر روی آنان

– قابلیت اعمال فرمول‌های ریاضی بر روی داده‌ها

– امکان تهیه خروجی از داده‌ها

– سازگاری کامل با فرمت‌های VTS, TXT, XLS, CSV

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SSuite Axcel Professional Spreadsheet.cover1  300x160 - دانلود SSuite Axcel Professional Spreadsheet 2.2.2 - جایگزین نرم افزار اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR