دانلود STM32 Software IDE & PROG 1.12.0 x64 – برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32

دانلود STM32 Software IDE & PROG 1.12.0 x64 - برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32

 

دانلود STM32 Software IDE & PROG

| برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32 |

 

STM32 Software IDE & PROG 1.12.0 x64 نام یک محیط توسعه بسیار قدرتمند و شناخته شده در زمینه‌ی برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای STM32 است. STM32، عضوی از خانواده 32 بیتی میکروکنترلرهای STMicroelectronics است. اگر که از فعالان حوزه برنامه‌نویسی در سطح پایین و نزدیک به سخت افزار باشید، احتمالا به خوبی میکروکنترلرها را می‌شناسید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، آخرین ورژن از IDE مخصوص این میکروکنترلر را در دسترس شما عزیزان قرار می‌أهیم که با آن بتوانید پروژه‌های خود را اجرایی کنید.

این نرم افزار در واقع یک محیط توسعه به زبان سی و سی پلاس پلاس برای میکروکنترلرهای STM32 می‌باشد. این برنامه یک ابزار All in One به معنی بسته جامع نرم افزاری است که تمامی ابزارهای مورد نیاز شما برای کدنویسی، تست و اشکال‌زدایی در برنامه‌ها را در خود دارد. این نرم افزار، یک محیط توسعه بسیار قوی و شناخته شده برای میکروکنترلرهای STM32 است که پیچیده‌ترین ابزارهای نرم افزاری برای کاهش زمان و هزینه‌های توسعه را در خود دارد که می‌توانید آن را برای توسعه پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Stagetimer.io را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار STM32 Software IDE & PROG :

– دارا بودن یک اکوسیستم نرم افزاری پیشرفته برای توسعه و عیب‌یابی کدها

– امکان توسعه پیشرفته با کد سی و سی پلاس پلاس در پروژ‌ه‌های حرفه‌ای

– امکان استفاده از صدها پلاگین مختلف

– امکانات اشکال‌زدایی پیشرفته از جمله نماهای رجیسترهای هسته سی پی یو، حافظه‌ها، ثبات‌ها، تحلیلگر خطا و …

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

STM32 Software IDE PROG.cover1  300x169 - دانلود STM32 Software IDE & PROG 1.12.0 x64 - برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32 STM32 Software IDE PROG.cover2  300x169 - دانلود STM32 Software IDE & PROG 1.12.0 x64 - برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.11 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR