دانلود Ventoy 1.0.97 + Live CD – نرم افزار رایت کردن فایل ISO بر روی فلش

دانلود Ventoy 1.0.37 - نرم افزار رایت کردن فایل ISO بر روی فلش

 

دانلود Ventoy

| نرم افزار رایت کردن فایل ISO بر روی فلش |

 

Ventoy 1.0.97 + Live CD نام یک ابزار رایگان، ساده و متن باز به منظور رایت کردن ایمیج ایزو (ISO) بر روی فلش و مموری کارت است. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که دیسک ویندوز و یا توزیع لینوکسی مورد ظر خود را از طریق فایل ایزو بر روی فلش ریخته و سپس از طریق بوت کردن این حافظه، شروع به نصب آن کنند. تفاوت ویژه نصب سیستم‌عامل از طریق فلش و مموری کارت در مقایسه با انواع دیگر روش‌ها نظیر دیسک CD/DVD در این است که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در روش فلش بسیار بالاتر از روش سنتی است. همین امر، سبب شده که کمک کم نصب سیستم‌عامل به طرق قدیمی به فراموشی سپرده شده و روش‌‌های جدید جایگزین آن شوند.

در همین رابطه، ابزارهای مختلفی برای رایت کردن ویندوز بر روی فلش وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فلش خود را فرمت و سپس به منظور نصب از این طریق آن را بوتیبل کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از تازه‌ترین ابزارهای ساخت فلش بوتیبل در خدمت شما عزیزان هستیم که در نهایت سادگی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید فایل ایزوی دلخواه خود را بر روی فلش رایت و سیستم‌عامل را از این طریق بوت کنید. بنابراین در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار قدرتمند دارید که بتواند عمل بوتیبل کردن فلش یا مموری کارت را برایتان انجام دهد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ventoy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ventoy :

– سادگی در استفاده

– سرعت بالا در آماده‌سازی فلش بوتیبل

– امکان بوت کردن سیستم از طریق فلش بوتیبل شده

– سازگاری با Legacy/BIOS و UEFI

– سازگاری با ایزوی انواع سیستم‌عامل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FuzzyDupes.cover1  300x223 - دانلود Ventoy 1.0.97 + Live CD - نرم افزار رایت کردن فایل ISO بر روی فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16/189 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR