دانلود O&O DiskStat 2.0.396 – نرم افزار بررسی فضای استفاده شده از هارد دیسک

دانلود O&O DiskStat - نرم افزار بررسی فضای استفاده شده از هارد دیسک

 

دانلود O&O DiskStat

| نرم افزار بررسی فضای استفاده شده از هارد دیسک |

 

O&O DiskStat نرم افزاری قدرتمند برای بررسی دقیق و حرفه ای میزان فضای استفاده شده از هارد دیسک است. به طور کلی دو نوع از مردم وجود دارد، برخی نمی توانند به سادگی فایل ها را حذف کنند در حالی که دیگران در خلاص شدن از فایل های بی استفاده مکث نمی کنند. فقط یکی از این رویکرد ها را می توان در رایانه اعمال کرد و این همان جایی است که O&O DiskStat وارد می شود. صرف نظر از اینکه در خانه باشد یا شرکت، مقدار روزافزون داده ها و اطلاعات می تواند زمان مورد نیاز برای دسترسی به پرونده ها و تهیه نسخه پشتیبان از آن ها را به شدت افزایش دهد. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر فضای هارد دیسک را به سادگی با خلاص شدن از شر فایل های اضافی می توان افزایش داد.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد با استفاده از رابط کاربری جذاب، فضای مورد استفاده شده هارد دیسک خود را تجزیه و تحلیل کنید. پس از شناسایی، می توانید فایل های بی استفاده را حذف کنید. این نرم افزار مانند یک کارآگاه در جستجوی فضای هدر رفته بر روی حافظه کامپیوتر عمل می کند و یک دید کلی در مورد نحوه استفاده از حافظه را به شما ارائه می دهد. این محصول ردیابی آن دسته از فایل ها و پوشه هایی که فضای زیادی را اشغال کرده اند و باعث کند شدن سرعت رایانه شما می شوند را برای شما ساده می کند. این نرم افزار همه کاره رابطی از نوع Windows-Explorer و طیف وسیعی از گزینه ها را برای مقابله با فضای هدر رفته به شما ارائه می دهد.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود O&O DiskStat - نرم افزار بررسی میزان استفاده شده از هارد دیسک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen را اجرا کنید و از لیست Product گزینه Diskstat 2.x را انتخاب کنید
– ابتدا برروی Generate و سپس برروی Register کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26/48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR