دانلود KeyPass Enterprise Edition 4.9.22 – نرم افزار تایپ خودکار پسوردها در ویندوز

دانلود KeyPass Enterprise Edition 4.9.21 - نرم افزار تایپ خودکار پسوردها در ویندوز

 

دانلود KeyPass Enterprise Edition

| نرم افزار تایپ خودکار پسوردها در ویندوز |

 

KeyPass Enterprise Edition 4.9.22 نام یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربران ویندوز است که با راهکاری هوشمندانه از امنیت رمزهای عبور محافظت می‌کند. امروزه ابزارهای بسیار زیادی برای مدیریت پسوردها وجود دارند که تقریبا همه آنان رویکردی مشابه را در این زمینه به کاربر پیشنهاد می‌دهند. در تمامی این ابزارها کاربر یک رمز اصلی را برای اجرای برنامه تعریف می‌کند که با وارد کردن آن، به لیست تمامی پسوردها دسترسی خواهد داشت. حال در این شرایط، کاربر می‌تواند رمز مورد نظر خود را کپی و در وب‌سایت یا برنامه مورد نظر پیست کند. نرم افزار فعلی اما رویکرد کاملا متفاوتی را به شما پیشنهاد می‌کند و آن‌هم این است که رمزهای شما به صورت خودکار در برنامه و یا صفحات وب تایپ خواهند شد!

این نرم افزار به شما امکانی را می‌دهد که بتوانید مجموعه رمزهای خود را در محیط برنامه وارد و برای هریک از آن‌ها یک کلید مخصوص از روی کیبورد را تعیین کند. حال با ورود به صفحه لاگین وب‌سایت مورد نظر، تنها کافی‌ست که دکمه تعریف شده را فشار دهید تا پسورد مربوطه به طور خودکار وارد شود. استفاده از این برنامه در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید بدون هیچگونه دخالتی، به حساب کاربری دلخواه خود وارد شوید و اطرافیان حتی متوجه طول پسورد و یا کاراکترهای آن هم نشوند. هم اکنون می توانید نرم افزار KeyPass Enterprise Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KeyPass Enterprise Edition :

– امکان تایپ خودکار پسوردها برای برنامه‌‌ها و یا صفحات وب

– امکان نگهداری از اطلاعات حساس در پایگاه داده قابل اطمینان

– امکان نصب بروی حافظه‌های قابل حمل

– مناسب برای مدیران شبکه جهت فراهم‌سازی لاگین به حساب‌ها بدون دانستن رمز عبور

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KeyPass.cover1  300x162 - دانلود KeyPass Enterprise Edition 4.9.22 - نرم افزار تایپ خودکار پسوردها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR