دانلود Transcriptable 2.2.89 – نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

دانلود Transcriptable 2.2.89 - نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 

دانلود Transcriptable

| نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار |

 

Transcriptable 2.2.89 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه‌ی تبدیل گفتار به نوشتار است که ضمن تشخیص صدا در فایل صوتی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از روی صداها، نسخه متنی بگیرید. همه کنترل‌های پخش که برای این تبدیل مورد نیاز است توسط این برنامه در دسترس قرار داشته و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از آن نهایت استفاده را داشته باشید. این تکنیک، شامل تبدیل یا تایپ متنی از یک فایل صوتی یا ویدیویی است.

طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. حتی فایل‌های صوتی با کیفیت پایین را نیز می‌توانید از طریق این نرم افزار پردازش کرده و نسخه متنی آن را استخراج کنید. استفاده از این تکنیک، در بسیاری از زمینه‌ها کاربرد دارد. برای مثال، در صنعت رسانه‌ها و سازمان‌های خبری، این فناوری برای تبدیل مصاحبه‌ها، گفتارها و برنامه‌های تلویزیونی به متن استفاده می‌شود. در صنعت آموزشی، این روش به استفاده از متن تایپ شده برای تولید زیرنویس در ویدیوها و دروس آنلاین کمک می‌کند. همچنین، در میتینگ‌ها و کنفرانس‌ها، استفاده از این تکنیک می‌تواند به تولید خلاصه‌های متنی کمک کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Transcriptable را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Transcriptable :

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان پردازش و تشخیص صدا و تبدیل گفتار به نوشتار

– پشتیبانی از فرمت‌های MP3, WAV, DSS, WMA و … –

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Transcriptable.cover1  300x169 - دانلود Transcriptable 2.2.89 - نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار Transcriptable.cover2  300x169 - دانلود Transcriptable 2.2.89 - نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 318 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR