دانلود Rotation – Orientation Manager 6.0.8 – مدیریت چرخش صفحه در اندروید

دانلود Rotation - Orientation Manager 6.0.8 - مدیریت چرخش صفحه در اندروید

 

دانلود Rotation – Orientation Manager برای اندروید

| نرم افزار مدیریت چرخش صفحه در اندروید |

 

Rotation – Orientation Manager 6.0.8 به شما این امکان را می دهد که کنترل کامل چرخش خودکار صفحه در گوشی یا تبلت اندرویدی را به کنترل خود درآورید. چرخش خودکار صفحه، یکی از ویژگی های محبوبی است که از اولین نسخه های سیستم عامل اندروید در آن تعبیه شد، این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های مختلف سیستم عامل، با چرخاندن گوشی، جهت نمایش المنت های روی صفحه نمیاش به همان حالت تغییر پیدا کند. قابلیت چرخش خودکار صفحه در هنگام کاربردهایی همچون تماشای ویدیو، بازی های اندرویدی، تماشای عکس یا … بسیار کاربردی است، اما در بسیاری موارد چرخش های خودکار برای شما بسیار آزاردهنده می شوند.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که حتی اگر اپلیکیشن مورد نظر از چرخش صفحه پشتیبانی نکند، شما بتوانید آن را مجبور به چرخش کنید، همچنین قابلیت تغییر تنظیمات چرخش خودکار صفحه برای هریک از اپلیکیشن ها، ویژگی پرطرفدار این نرم افزار به حساب می آید. به عنوان مثال ممکن است شما دوست داشته باشید که چرخش خودکار صفحه تنها در گالری و یا دسته ای از اپلیکیشن های خاص انجام گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Rotation – Orientation Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rotation – Orientation Manager :

– قابلیت فعال و غیرفعال سازی آسان چرخش خودکار صفحه

– امکان Forced Auto-Rotate برای چرخش به صورت افقی یا عمودی

– امکان تغییر تنظیمات چرخش خودکار صفحه در هنگام ورود به اپلیکیشن های مختلف

– امکان تغییر تنظیمات چرخش خودکار صفحه در حالت اتصال هدفون، شارژر و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rotation Orientation Manager1 89x150 - دانلود Rotation - Orientation Manager 6.0.8 - مدیریت چرخش صفحه در اندروید Rotation Orientation Manager2 89x150 - دانلود Rotation - Orientation Manager 6.0.8 - مدیریت چرخش صفحه در اندروید Rotation Orientation Manager3 89x150 - دانلود Rotation - Orientation Manager 6.0.8 - مدیریت چرخش صفحه در اندروید Rotation Orientation Manager4 89x150 - دانلود Rotation - Orientation Manager 6.0.8 - مدیریت چرخش صفحه در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR