دانلود بازی Drift Forever! 1.5 – اتومبیل رانی دریفت برای اندروید

دانلود بازی Drift Forever! 1.5 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید

 

دانلود بازی !Drift Forever برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دریفت برای اندروید |

 

Drift Forever! 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Ahmet Öney است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید، برایتان یک پیشنهاد ویژه و پرهیجان داریم! در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان مهیاست تا با گزینش انواع مختلفی از اتومبیل‌های مردن و اسپرت، لحظات پرهیجان دریفت کشیدن را با یکایک آنان تجربه کنید. به ادعای سازندگان این بازی، تمامی عوامل موثر بر تهیه و توسعه یک بازی پرهیجان و واقع‌گرایانه در این بازی، به خوبی رعایت شده و همگی از ابتدا طراحی شده‌اند. به بیان دیگر می‌توان گفت که این بازی اندرویدی، هیچ شباهت به دیگر بازی‌های موجود در مارکت اندروید ندارد.

شما با به نمایش گذاشتن حرکات دریفت زیبا و دیدنی، می‌توانید پول بیشتری را کسب کنید و با استفاده از آن، مجموعه اتومبیل‌های خود را با مدل‌های جدیدتری کامل کنید. علاوه بر این، می‌توان ویژگی‌های ظاهری و فنی اتومبیل‌ها را نیز بهینه‌سازی کرد و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر داد. هم اکنون می توانید بازی !Drift Forever را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی !Drift Forever :

– امکان شخصی‌سازی و تغییر دادن خصوصیات هریک از اتومبیل‌ها

– توانایی تزئین اتومبیل‌ها با استیکرهای متنوع

– قابلیت تغییر دادن ارتفاع اتومبیل‌ها

– امکان تغییر و ارتقای تایر خودروها

– گیم‌پلی خلاقانه و گرافیک 3 بعدی

– صداپردازی بسیار جذاب و عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Forever1 150x84 - دانلود بازی Drift Forever! 1.5 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید Drift Forever2 150x84 - دانلود بازی Drift Forever! 1.5 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید Drift Forever3 150x84 - دانلود بازی Drift Forever! 1.5 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید Drift Forever4 150x84 - دانلود بازی Drift Forever! 1.5 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR