دانلود ReviverSoft Driver Reviver 5.43.2.2 – نرم افزار شناسایی و نصب درایورها

دانلود ReviverSoft Driver Reviver 5.3.2.28 - نرم افزار شناسایی و نصب درایورها

 

دانلود Driver Reviver

شناسایی و نصب درایورها

 

ReviverSoft Driver Reviver 5.43.2.2 نرم افزار اسکن و یکی از بزرگترین پایگاه های دراویر جهان میباشد که قادر به شناسایی تمامی دستگاه های سخت افزاری میباشد. این برنامه شما را قادر میسازد تا جدیدترین درایورها را مستقیما بر روی کامپیوترتان دانلود کنید. این نرم افزار تمامی ابزارهای جانبی را به کار می گیرد تا کامپیوتر شما را سریع تر و بهینه سازی کند.
ممکن است آخرین نسخه درایور شما از دست برود و دستگاه های سخت افزاری رفته رفته دچار خطا و اشکال شوند, در این حالت است که برنامه Driver Reviver به بهبود عملکرد آنها و احیای ویژگی های آنها می پردازد. با این برنامه دیگر نیازی نخواهد تا نگران دانلود اشتباه درایور خود باشید چون این برنامه با شناسایی درست . صد در صدی از دانلود درایورهای معیوب و نرم افزار مخرب جلوگیری می کند. شاید برای پیگیری درایور هر قطعه سخت افزاری ساعت ها وقت خود را هدر دهید در حالی که این برنامه تمامی این کارها را در عرض چند دقیقه برایتان انجام خواهد داد. هم کنون می تواند اخرین نسخه نرم افزار Driver Reviver را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی برنامه ReviverSoft Driver Reviver:

– رفع اشکال و بهبود عملکرد درایور های از دست رفته و معیوب

– جلوگیری از دانلود درایورهای معیوب و نرم افزار های مخرب

– شناسایی و نصب درایورها در عرض چند دقیقه

– امکان بازیابی تغییرات انجام شده در صورت بروز اشکال یا بروزرسانی جدید

– دانلود درایور ها با توجه به نوع سیستم عامل و مدل سخت افزاری

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Driver Reviver Screen

 

 

 

 تغییرات در نسخه جدید:

–  اضافه شدن موتور اسکن جدید و بهبود یافته

–  تغییر محیط کاربری

–  تغییرات و بهبودهای جزیی دیگر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31/46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR