دانلود Smart Driver Care Pro 1.1.0.4598 – نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

دانلود Smart Driver Care Pro 1.0.0.24971 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 

دانلود Smart Driver Care Pro

| نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها |

 

Smart Driver Care Pro 1.1.0.4598 نام یک ابزار جامع و کاربردی در زمینه مدیریت و بروزرسانی درایورها در سیستم است که کاربر به کمک آن می‌تواند نسخه جدید درایورها را از اینترنت دریافت و با چند کلیک ساده اقدام به بروزرسانی آن‌ها کند. همانطور که می‌دانید، هرزگاهی نیاز است که به منظور بهبود عملکرد سخت افزارهای مختلف، درایور آنان را بروزرسانی کنید. شرکت‌های نرم افزاری معمولا به همراه سخت افزار تولیدی خود، یک بسته نرم افزاری تحت عنوان درایور را نیز عرضه می‌کنند که با نصب کردن آن‌ها بر روی سیستم می‌توان هریک از این قطعات را به سیستم شناسایی کرد.

بروزرسانی و نصب درایورها، عملی است که به منظور تشخیص سخت افزار و همچنین بهینه‌سازی عملکرد آن در سیستم انجام می‌گیرد. در حال حاضر اگر کاربر بخواهد درایور سخت افزاری خاصی را از سیستم بروزرسانی کند، باید به وب‌سایت شرکت تولیدکننده سخت افزار مورد نظر مراجعه کرده و ضمن رویارویی با مشکلاتی همچون تحریم و …، تازه‌ترین نسخه از بسته درایورهای موجود را دریافت و نصب کند. در این مطلب، یک ابزار جدید و کاربردی را برای مدیریت درایورها برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن بتوانید درایورهای سخت افزار سیستم را شناسایی و تازه‌ترین نسخه از آن را با چند کلیک دریافت و نصب کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Smart Driver Care Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart Driver Care Pro :

– امکان بهینه‌سازی عملکرد سیستم

– شناسایی درایورهای منقضی شده

– امکان بروز کردن درایورها

– امکان پشتیبان‌گیری از درایورهای نصب شده

– امکان بازگردانی درایورها با یک کلیک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart Driver Care Pro.cover1  300x200 - دانلود Smart Driver Care Pro 1.1.0.4598 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR