دانلود IObit Driver Booster PRO 11.3.0.43 + Portable – نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها

دانلود IObit Driver Booster PRO 3.0.3.261 - نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها

 

دانلود IObit Driver Booster PRO

| نرم افزار نصب و آپدیت درایور ها |

 

IObit Driver Booster PRO 11.3.0.43 + Portable آپدیت درایور ها همیشه جزو یکی از معضلات ویندوز هستش. داریور ها ، نرم افزار هایی هستند که شرکت های سخت افزاری بر روی محصول خود ارائه می دهند تا آن محصول با سیستم عامل های مختلف به خوبی کار کند و از مشکلات آن جلوگیری شود.درایور ها هم مانند دیگر نرم افزار های دیگر که بر روی سیستم نصب می شوند همیشه نسخه ثابت و کلی ندارند و ممکن است شرکت ارائه دهنده چندین بار آن را مورد بروز رسانی قرار دهد و مشکلات و باگ های آنها را حل کند. از این رو هم همیشه ارتباط داشتن با سایت ارائه دهنده مشکل است و همچنین خبر دار شدن از آپدیت آن.

نرم افزار IObit Driver Booster PRO ، برای نصب و آپدیت درایور ها  می باشد که می تواند به خوبی این مشکل شما را حل کند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود به جستجوی آخرین درایور ها و همچنین آپدیت های درایور سیستم خود بدون نیاز به اتلاف وقت دست یابید.تا هم از مشکلات احتمالی آن جلوگیری کنید هم با نسخه بدون مشکل و بروز آن سرعت سیستم و کارایی آن را بالا ببرید. هم اکنون برنامه Driver Booster نصب و آپدیت درایور ها را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Driver Booster :

– تشخیص خودکار داریور های قدیمی

– افزایش سرعت بازی ها با آپدیت و بروز رسانی منظم درایور ها

– دیتابیس قدرتمند و قابلیت جستجوی عالی برای پیدا کردن آخرین درایور ها

– محیط آسان برای کاربران آماتور

– پشتیبانی از 28 زبان زنده دنیا

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  نسخه رایگان نرم افزار برای دانلود و نصب درایورهای جدید کافی هستش و الزامی برای نصب کرک ندارید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40/53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR