دانلود GOM Player Plus 2.3.93.5364 + Portable – پلیر فایل های صوتی و ویدئویی

دانلود GOM Player 2.2.74 Build 5237 + Portable - پلیر فایل های صوتی و ویدئویی

 

دانلود GOM Player

| گوم پلیر – پلیر فایل های صوتی و ویدئویی |

 

GOM Player Plus 2.3.93.5364 + Portable یک دستگاه پخش کننده چند رسانه ای می باشد که از فرمت های معروف صوتی و کدک ویدئویی پیشتیبانی می کند. نرم افزار گوم پلیر بدون نیاز به نصب کدک جداگانه می باشد, اگر فایلی دارید که شکسته و خراب شده است با این نرم افزار براحتی می توانید اجرا کنید. برنامه gom Player از همه نوع ویژگی های مورد نیاز برای کاربران پیشرفته که تمایل تماشای کلیپ های ویدئویی را بهترین کیفیت دارند برخوردار میباشد. نرم افزار گوم پلیر هر نوع فایلی را می تواند اجرا کند از جمله فایل های خراب شده که دیگر پلیر ها قادر به پخش آن نمی باشند.

برنامه GOM Player از فرمت هایی نظیر MPEG, DAT, AVI, DivX و … را پشتیبانی می کند. و هیچ گونه نیازی به نصب کدک های خارجی ندارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و ورژن جدید نرم افزار Gom Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gom Player :

– دارای سیستم کدک یاب خودکار

– پخش فایل های AVI شکسته

– پشتیبانی قدرتمند از همه نوع زیرنویس

– قابلیت ساخت لیست پخش های ساده و راحت و زیبا

– پشتیبانی از انواع رسانه ها نظیر: AVI، MPG، MPEG و DAT، GOM , WMV، ASF، ASX

– امکان پخش ویدئو ها با کیفیت دی وی دی و کانال صدا 5.1

– امکان ضبط فیلم های پخش شده در صفحه نمایش Gom

– امکان تهیه بیش از 999 اسکرین شات از ویدئوهای پخش شده در Gom Player

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24/35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR