دانلود Fix Windows 10 Privacy 1.1.1.2 – مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی ویندوز 10

دانلود Fix Windows 10 Privacy 1.1.1.2 - مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی ویندوز 10

 

دانلود Fix Windows 10 Privacy

| مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی ویندوز 10 |

 

Fix Windows 10 Privacy 1.1.1.2 نام یک ابزار جدید و ساده به منظور مدیریت تنظیمات مرتبط با جمع‌آوری دیتا و تلمتری در ویندوز 10 است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند حریم خصوصی خود را به شکل دقیق‌تری تحت کنترل خود درآورد. غول‌های دنیای فناوری نظیر مایکروسافت، گوگل، اپل و … مدتا با ارائه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف، سعی بر آن دارند تا سبک زندگی انسان را به کمک تکنولوژی ساده‌تر کنند. این مهم، نیازمند آن است که مشکلات شناسایی شده و سپس برای آن‌ها راهکار شود. عمدتا اینگونه شرکت‌ها برای رسیدن به این اهداف، نیاز به جمع‌آوری دیتا از تجربه کاربری افراد و مشترکان خود دارند. موضوعی که هنوز هم بحث و گفتگو پیرامون آن داغ بوده و موافقان و مخالفان بسیاری دارد.

شاید که شما هم به عنوان یک کاربر سیستم‌عامل ویندو 10، چندان مایل نباشید که این شرکت بتواند اطلاعات شما پیرامون اینگونه فعالیت‌ها را ثبت و ضبط کند. به طور پیش‌فرض، سیستم‌عامل ویندوز 10 دارای ابزارهایی است که اینگونه فعالیت‌ها را دائما زیرنظر داشته و اطلاعات آن را برای مایکروسافت ارسال می‌کند. در صورتی که شما هم قصد دارید که یک بار برای همیشه اینگونه فعالیت‌ها را لغو کنید و از چنین امکانی جلوگیری کنید، ابزاری را که هم‌اکنون در اختیارتان قرار می‌دهیم چاره کار خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار Fix Windows 10 Privacy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fix Windows 10 Privacy :

– امکان دسترسی سریع به تنظیمات تلمتری در ویندوز 10

– جلوگیری از ارسال دیتا از تجربه کار با سیستم‌عامل به مایکروسافت

– مدیریت هرچه بهتر تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10

– دارا بدن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fix Windows 10 Privacy.cover1  300x218 - دانلود Fix Windows 10 Privacy 1.1.1.2 - مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR