دانلود MyLanViewer 5.6.6.0 Enterprise + Portable – نرم افزار اسکن و مشاهده شبکه محلی

دانلود MyLanViewer 4.19.1 Enterprise + Portable - نرم افزار اسکن و مشاهده شبکه محلی

 

دانلود MyLanViewer

 نرم افزار اسکن و مشاهده شبکه محلی

 

MyLanViewer 5.6.6.0 Enterprise + Portable این امکان را برای کاربران فراهم کرده ، تا یک شبکه ی محلی از تمامی دستگاه های که با استفاده از LAN به یکدیگر متصل هستند ، ایجاد کنید . نرم افزار MyLanViewer به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات کاملی از سیستم های شبکه شده در اطراف خود را جمع آوری کرده و به آنها دسترسی داشته باشید . همچنین با استفاده از قابلیت مانیتورینگ نرم افزار ، میتوانید مدیریت جامعی را بر روی اطلاعات ثبت شده در کامپیوتر های شبکه ی محلی داشته باشید ! البته این به بدان معنا نیست که شما میتوانید سیستم های شبکه شده ی اطراف خود را هک کنید !

MyLanViewer ویژگی های مثبت بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به امکان مانیتورینگ تمامی لوازم متصل به اینترنت در محلی که حضور دارید ، اشاره کرد . به عنوان مثال با استفاده از نرم افزار MyLanViewer شما میتوانید سیستم های که از اینترنت بیسیم مودم شما استفاده میکنند را شناسایی و به آنها دسترسی داشته باشید ! و یا حتی میتوانید از دسترسی آنها را با ارسال پیغامی جالب از بین ببرید ! MyLanViewer برای مدیران IT و مسئولین شبکه های داخلی و محلی بسیار کاربردی می باشد ، هرچند این نرم افزار جامع و کم حجم کاربرد خانگی نیز دارد ، که میتواند کامپیوتر شخصی شما را به یک سرور امن و قدرتمند تبدیل کند .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار MyLanViewer :

–   امکان مشاهده آی پی
–   امکان مشاهده تمام کامپیوترهای موجود در شبکه
–   قابلیت نمایش اخطارها در زمان تغییر وضعیت رایانه ها
–   نصب آسان و کارایی ساده و محیط کاربرپسند برنامه
–   قابلیت مشاهده ی آدرس فولدرهایی که به اشتراک گذاشته شده اند
–   نصب آسان و محیط کاربرپسند برنامه
–   و …

 

 

ویژگی ها و تفاوت های نسخه Enterprise :

–  عدم وجود محدودیت برای مجوز نصب و استفاده از تعداد نامحدود کامپیوتر یا سرورها در مکان های مختلف توسط سازمان ها در چندین شهر یا کشور.

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

Windows XP, Vista, 7, 8, 10, 11, 2000, 2003, 2008, 2012, 2016, 2019, 2022. 32-bit or 64-bit. Net Framework is not required.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4/5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR