دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 – چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 - چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Shadow Bug Rush برای اندروید

| بازی نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Shadow Bug Rush 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Muro Studios است. حشرات در تاریکی، بیشتر از هر زمان دیگری آزاردهنده هستند؛ مخصوصا در فصل تابستان و گرمای آن! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک چالش جذاب و سرگرم‌کننده از رویارویی با هیولاها و حشرات در سایه‌ها است؛ موجوداتی که شما با استفاده از مهارت‌های خاص و مثال‌زدنی خود باید آنان را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارید. این بازی، در سبک عناوینی قرار دارد که می‌توانید آن را با یک انگشت تجربه کرده و در هر ساعت از شبانه‌روز از تجربه آن لذت ببرید.

یادگیری قوانین کلی این بازی زمان چندانی از شما نخواهد گرفت؛ زیرا که با اولین اجرا، با مهارت‌های مختلف شخصیت داستانی خود آشنا شده و رفته رفته با توانایی‌های بیشتری هم آشنایی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید دنیای این بازی را با ارتقای امتیازات خود بهبود بخشیده و در رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا، رتبه بهتری را به خود اختصاص دهید. مهارت‌های شمشیربازی به سبک نینجا، کشتار هیولاها و رویارویی با حشرات موذی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین خصوصیات این بازی هستند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Shadow Bug Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shadow Bug Rush :

– دارا بودن مجموعه‌ای از مراحل جذاب، تصادفی و سرگرم‌کننده

– امکان رویارویی با ده‌ها تله و مانع مختلف در روند داستانی بازی

– امکان باز کردن ده‌ها شخصیت جدید در محتوای بازی

– امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shadow.Bug .Rush1  150x84 - دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 - چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Bug .Rush2  150x84 - دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 - چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Bug .Rush3  150x84 - دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 - چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Bug .Rush4  150x84 - دانلود بازی Shadow Bug Rush 1.3 - چالش نابودی حشرات در سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR