دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

 

بازی Cloning Clyde یک بازی کم حجم است که توسط تیم سازنده جوان با نام NinjaBee طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در  بازی Cloning Clyde همانطور که از نام آن پیداست  همه چیز به شبیه سازی و کلاید مربوط میشود . در بازی کم حجم Cloning Clyde شما باید به عنوان شخصی که خود شبیه سازی شده و کلاید هستید در ساختمان Dupliclone که کارهای اصلی شبیه سازی موجودات و پیوند زدن آنها در اینجا صورت میگیرد به جستجو بپردازید و سعی کنید با استفاده از دستگاه های موجود و امکاناتی که در اختیار دارید خود به شبیه سازی و پیوند حیوانات مختلف با هم برپدازید .

الته در طول مراحل بازی Cloning Clyde  با موجودات عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که تولید همین دستگاه ها هستند و ممکن است به شما صدمه بزنند که باید در برابر آنها از خود دفاع کنید . از ویژگیهای بازی Cloning Clyde میتوان به طراحی 3 بعدی و خوب محیط , 40 مرحله متنوع و جذاب بازی و همچنین حل معماهای مختلف در مسیر بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای معمایی و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط  بازی Cloning Clyde :

 

Cloning-Clyde-log-1

 

images

 

R_OogaShot02-758787

 

screenlg14

 

 

Have you ever been cloned? Ever wonder what it would be like to be half chicken? Half monkey? Half frog? Well, wonder no more when you play Cloning Clyde.
As Clyde, or one of his clones, work your way through the levels of the nefarious Dupliclone, Inc. building. It houses bizarre simulated environments created specifically to accommodate their unconventional cloning experiments.

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Cloning Clyde :

– Windows XP/Vista/7
– DirectX 9c
– 2 GHz CPU
– 512 MB RAM

 

note - دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر حجم : 26 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Cloning Clyde | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR