دانلود Stunning Waterfalls PREMIUM – مجموعه تصاویر پس‌زمینه با موضوع آبشارهای واقعی مخصوص ویندوز 10 و ویندوز 11

دانلود Stunning Waterfalls PREMIUM - مجموعه تصاویر پس‌زمینه با موضوع آبشارهای واقعی مخصوص ویندوز 10 و ویندوز 11

 

دانلود Stunning Waterfalls PREMIUM

| مجموعه تصاویر پس‌زمینه با موضوع آبشارهای واقعی مخصوص ویندوز 10 و ویندوز 11 |

 

Stunning Waterfalls PREMIUM نام یک مجموعه جذاب، تماشایی و بسیار زیبا از آبشارهای واقعی کشورهای مختلف است که برای استفاده در ویندوز 10 و ویندوز 11 توسعه داده شده و با نصب کردن آن، شما می‌توانید یک مجموعه زیبا و جذاب را در دسکتاپ رایانه رویمزی یا لپ تاپ خود داشته باشید. همانطور که می‌دانید، یکی از راه‌های شخصی‌سازی ویندوز و دسکتاپ این است که هر چند وقت یک بار، تصویر پس‌زمینه ویندوز را تغییر دهیم. استفاده از تصاویر پس‌زمینه معمولا سلیقه‌ای هستند و هر کاربری بسته به انتخاب خود، تصاویری از پس‌زمینه‌های طبیعت، فیلم و سریال، بازی‌های کامپیوتری و … را انتخاب می‌کند. از آنجا که تصاویر انتخابی می‌بایست باعث تغییر و تحول دسکتاپ شده و شلوغی بیش از اندازه این تصاویر نیز می‌تواند ایده‌ی بدی باشد؛ در این مطلب برای شما عزیزان یک مجموعه جدید را اماده کرده‌ایم که تصاویری با موضوع آبشارهای واقعی در دنیا را در خود دارد.

این مجموعه، در قالب یک نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز 10 و ویندوز 11 توسط مایکروسافت توسعه یافته و با نصب کردن آن، شاهد اضافه شدن 19 تصویر جذاب و دیدنی از آبشارهای سراسر دنیا در بخش تنظیمات شخصی‌سازی ویندوز خواهید بود. این تصاویر، شامل مناظری دیدنی از چین تا ایسلند هستند که به طور رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 آماده شده و می‌توانید از تجربه نصب و استفاده از آن در ویندوز لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 4dots Video Joiner Expert را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Stunning Waterfalls PREMIUM :

– دارا بودن 19 تصویر با کیفیت 4K برای استفاده در دسکتاپ ویندوز

– سازگاری با ویندوز 10 و ویندوز 11

– مناسب برای دوست‌داران تصاویر پس‌زمینه با موضوع طبیعت و آبشار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stunning Waterfalls PREMIUM.cover1  300x169 - دانلود Stunning Waterfalls PREMIUM - مجموعه تصاویر پس‌زمینه با موضوع آبشارهای واقعی مخصوص ویندوز 10 و ویندوز 11 Stunning Waterfalls PREMIUM.cover2  300x169 - دانلود Stunning Waterfalls PREMIUM - مجموعه تصاویر پس‌زمینه با موضوع آبشارهای واقعی مخصوص ویندوز 10 و ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Appx
  • حجم : 24.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR