دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy Pizza Party یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. بازی Farm Frenzy Pizza Party  قابلیت ها و امکانات مختلفی نسبت به نسخه های قبلی بازی درون خود جای داده است . از ویژگیهای بازی Farm Frenzy Pizza Party همانند نسخه های دیگر بازی Farm Frenzy معتاد کننده بودن آن است که می تواند تا ساعتها بازی باز را سرگرم کند .

در بازی Farm Frenzy Pizza Party شروع به پرورش چمن , تغذیه حیوانات و تولید محصولات مختلف خواهید کرد و مواد تشکیل دهنده پیتزا که یکی از غذاهای اصلی در ایتالیا , چین , آلمان و کشورهای دیگر به حساب می آید خواهید کرد و آنرا به نقاط مختلف دنیا صادر می کنید .شما باید با خرید و ساخت ساختمانهای مختلف و بهبود وضعیت باربری و حمل و نقل سرعت خود را در تولید و عرضه محصولات بالا ببرید و کسب و کار خود را بزرگ و بزرگتر کنید .

از ویژگی های بازی Farm Frenzy Pizza Party می توان به وجود 90 مرحله مختلف و 10 حیوان متفاوت برای پرورش اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های  اعتیاد آور هستید فرصت دانلود این بازی زیبا را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy Pizza Party را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط  بازی Farm Frenzy Pizza Party :

 

farm-frenzy-pizza-party-screenshot2

 

FarmFrenzyPizzaParty2

 

farm-frenzy-pizza-party-screenshot5

 

mzl.kpnezrmg.800x500-75

 

Pizza lovers unite! It’s time to return to the farm to create your favorite food. From China to Germany and from Italy to New York City, your mouth-watering creations will be enjoyed around the world!

 

 

note - دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party برای PC حجم : 34 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Farm Frenzy Pizza Party

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR