دانلود XviD4PSP 8.0.19 x86/x64 – نرم افزار تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری

دانلود XviD4PSP 8.0.19 x86/x64 - نرم افزار تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری

 

دانلود XviD4PSP

| نرم افزار تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری |

 

XviD4PSP 8.0.19 x86/x64 نام یک نرم افزار رایگان با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و زیبا در زمینه تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری به همدیگر است که می‌توانید آن را برای تبدیل کردن انواع فرمت‌های مالتی مدیا به همدیگر مورد استفاده قرار دهید. این برنامه، مجموعه کاملی از کدک‌های صوتی و تصویری را در خود دارد و برای بهره‌مندی از امکانات آن، هیچ نیازی به نصب ابزارهای جانبی و اضافی نخواهید داشت. همانطور که می‌دانید، هریک از دستگاه‌های دیجیتالی امکان پخش نوع خاصی از فرمت‌ها را دارا هستند و برای پخش کردن ویدیو و یا صوت دلخواه خود در آن‌ها، حتما باید این موضوع را مدنظر قرار داده باشید.

اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند فایل صوتی و یا تصویری‌تان را به فرمت دیگری تبدیل کند، ما با یک مبدل رایگان و در عین حال قدرتمند در خدمت شما آمده‌ایم. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند فایل‌ صوتی و یا ویدیویی خود را به فرمت‌هایی قابل پخش در دستگاه‌های موبایل، تبلت، کنسول‌های بازی و … تبدیل کرده و از تجربه گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم در آن‌ها لذت ببرد.هم اکنون می توانید نرم افزار XviD4PSP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XviD4PSP :

– دارا بودن تنظیماتی از پیش آماده شده مخصوص گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی

– سازگاری با دستگاه‌های ساخته شده توسط کمپانی اپل (آیفون، آیپد و …)

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی و تصویری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XviD4PSP.cover1  300x176 - دانلود XviD4PSP 8.0.19 x86/x64 - نرم افزار تبدیل فرمت‌های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.8 + 21.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR