دانلود فونت ادوبی عربیک شین – قلم فوق العاده مخصوص تایپوگرافی فارسی!

دانلود فونت ادوبی عربیک شین - قلم فوق العاده مخصوص تایپوگرافی فارسی!

 

دانلود فونت ادوبی عربیک شین

| قلم فوق العاده مخصوص تایپوگرافی فارسی! |

 

فونت ادوبی عربیک شین نام یکی از جدیدترین قلم‌های فارسی، مناسب برای علاقه‌مندان به تایپوگرافی و نشر دیجیتال است. فونت فوق‌العاده و محبوب ادوبی عربیک را بدون شک باید یکی از بهترین‌ فونت‌های عرضه شده در چند سال اخیر دانست. این قلم محبوب به دلیل برخورداری سطوح استاندارد بسیار عالی، توسط میلیون‌ها طراح در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. استقبال چشم‌گیر گرافیست‌ها و طراحان از این فونت، سبب شد تا جناب آقای شاهین صباغی، نسخه و یا ویرایش کاملا جدیدی از این فونت را منتشر نمایند که سبک و سیاق زیباتری را به نوشتارها می‌بخشد. این نگارش جدید که با عنوان “ادوبی عربیک شین” عرضه شده، کیفیت و زیبایی خاصی را به طرح‌های شما عزیزان خواهد بخشید!

فونت ادوبی عربیک شین، در دو نسخه مختلف ارائه شده است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما طراحان عزیز و گرامی می‌توانید به رایگان هردوی این نسخه‌ها را دانلود و در طرح‌های خود از آن‌ها بهره ببرید. فونت بسیار زیبای ادوبی عربیک شین، مناسب برای طراحانی است که می‌خواهند طرح خود را با جلوه‌ای خاص و زیبا در معرض دید قرار دهند. اگر شما نیز به دنبال یک فونت خاص و بسیار زیبا در زمینه تایپوگرافی، طراحی لوگو و نشر رومیزی هستید، توصیه می‌کنیم این فونت جذاب و بی‌نظیر را از دست ندهید! هم اکنون می‌توانید فونت ادوبی عربیک شین را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: ادوبی عربیک شین – Adobe Arabic Shin/Adobe Shin Stouts
طراح: شاهین صباغی
وزن: Bold

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR